کد خبر: 7056 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸

به مناسبت روز دانشجو انجام گرفت؛

صادق زیبا کلام در اردبیل پشت درهای بسته/ به خبرنگاران اجازه ورود ندادند

صادق زیبا کلام استاد دانشگاه و از لیدرهای اصلاح طلب یکی سخنرانان کشوری به مناسبت روز دانشجو در اردبیل بود که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به اردبیل دعوت شد اما متاسفانه این سخنرانی پشت در های بسته برگزار شد و به خبرنگاران اجازه ورود ندادند.

صادق زیبا کلام در اردبیل پشت درهای بسته/ به خبرنگاران اجازه ورود ندادند

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلانه، شب گذشته همایش بزرگداشت روز دانشجو با سخنرانی صادق زیبا کلام از اساتید دانشگاه تهران و از لیدرهای اصلاح طلب توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با حضور پرشور دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد

این مراسم در حالی برگزار شد که علی رغم دعوت این تشکل دانشجویی از خبرنگاران جهت پوشش این همایش بزرگ، دانشگاه اجازه ورود به خبرنگاران را نداد و این برنامه و مطالبه گری دانشجویی پشت درهای بسته برگزار شد.

پیش از این نیز در برنامه های متعدد از جمله سخنرانی محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان این دانشگاه به برخی از خبرنگاران اجازه ورود نداد.

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که خواست نامش فاش نشود در خصوص جزئیات این همایش به خبرنگار ما گفت: این برنامه سخنرانی در کمال آرامش و بدون چالشی خاص در دانشگاه برگزار شد و این جای تعجب دارد که چرا دانشگاه اجاره رسانه ای شدن برنامه های تشکل های دانشجویی را به خبرنگاران نمی دهد.

وی با بیان اینکه این برنامه هم مثل سایر برنامه ها در کمال سلامت برگزار شد خاطنشان کرد اگر روند فعلی دانشگاه در خصوص عدم رسانه ای شدن برنامه هایی با محوریت دانشجویان دنبال شود مطمئنا دانشجویان رغبتی برای انجام برنامه های متنوع سیاسی و فرهنگی در این دانشگاه نشان نخواهند داد.

یکی دیگر از دانشجویان نیز به موضوع برنامه برنامه پرداخت و گفت: زیبا کلام مثل همیشه مواضع خود را در برابر مذاکره با آمریکا، گرانی بنزین و تورم اعلام داشته  و از روند  فعلی فعالیت دولت نیز انتقاد کرد و گفت: من هم از عملکرد دولت تدبیر و امید ناراضی هستم.

داستان ستیز جویی مسولان حراست دانشگاه علوم پزشکی گویا پایانی ندارد

شهرام جباری خبرنگر اردبیلی نیز  اردبیلی پس از پایان این برنامه در شبکه های اجتماعی نسب به عدم اجازه حضور به خبرنگاران در این برنامه مطالبه گری واکنش نشان داد و نوشت: حراست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دریک خودسری ولجاجت با خبرنگاران این بار نیز از ورود آنها به جلسه سخنرانی زیبا کلام جلوگیری کرد.

داستان ستیز جویی مسولان حراست دانشگاه علوم پزشکی گویا پایانی ندارد واین مجموعه نمی خواهد به شان وجایگاه خبرنگاران در انجام رسالت خوددر امر اطلاع رسانی شفاف وبی واسطه احترام بگذارد.
این مسولان عقده ای وکوته بین دانشگاه علوم پزشکی بهتر است رسم ادب وتکریم خبرنگاران را ازدانشگاه آزاد یاد گرفته ومسولان خانه مطبوعات نیز باانجام مکاتباتی اجازه ندهند بیش از این به ساحت خبرنگاران واصحاب رسانه توهین شود.
رفتار تنگ نظرانه حراست علوم پزشکی اردبیل در راه ندادن خبرنگاران ایرنا ،ایسنا و سایر رسانه ها به جلسه سخنرانی عمومی که پوشش رسانه ای آن در همه جا جز علوم پزسکی اردبیل مرسوم است حرکت مذمومی است که از استاندار اردبیل انتظار می رود تکرار نشدن چنین اقدام نامبارکی رابه  مسولان علوم پزشکی متذکر شوند.
 
برخی تصاویر و فیلم منتشر شده توسط دانشجویان از این برنامه به شرح زیر است:

 

 

 

 

انتهای پیام/