کد خبر: 7070 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

40سال سوختیم تا پروانه ها نجات پیدا کنند/ دانشجویان با منطق مطالبه گری کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه 40سال سوختیم تا پروانه ها نجات پیدا کنند عرصه فعلی را عرصه جنگ روانی عنوان کرد و گفت: دانشجویان در مطالبات به حق خود از مسئولان با منطق رفتار کنند چراکه حرف حق شکست ناپذیر است.

40سال سوختیم تا پروانه ها نجات پیدا کنند/ دانشجویان با منطق مطالبه گری کنند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در همایش من انقلابیم که به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران با حضور بیش از 600 دانشجوی بسیجی در مهدیه اردبیل برگزار شد به تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمنان اسلام همانند دوران اولیه انقلاب و دفاع مقدس در صدد است با ایجاد نفاق وحدت بین مردم را از بین ببرد غافل از اینکه وحدت مردم ایران محکم تر از این است که با توطئه های روز افزون دشمنان اسلام شکسته شود.

وی اهمیت قوم های مختلف در ایران اسلامی را یادآورشد و گفت: در زمان جنگ تحملیلی زمانکه دشمن می خواست با ایجاد شکاف در کردستان وحدت بین مردم را از بین ببرد گفت: شهید بروجردی با ساماندهی نیروها توانست با فرمان امام خمینی(ره) کفار کردستان را از میان بردارد  و این دیار پر گوهر را به محیطی امن تبدیل کند.

بابازاده  با بیان اینکه دشمن در طول دوران دفاع مقدس دست به هر کاری زد تا ایران اسلامی را از پای در بیاورد گفت: استکبار جهانی در طول این مدت در تمام نقشه های خود با شکست مواجهه شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام را یادآور شد و گفت: اگر این لانه به دانشجویان انقلابی تسحیر نمی شود معلوم نبود انقلاب ما چند سال دوام بیاورد و اسناد توطئه های بدست آمده در این مکان نشان می داد که دشمنان اسلام تا چه حد علیه انقلاب ما برنامه ریزی و توطئه کرده اند از این رو بود که امام از تسخیر لانه جاسوسی به نام انقلاب دوم یاد کردند.

گریه و زاری امریکا در ازادسازی گروگان هایش

وی تلاش امریکا جهت آزادسازی گروگان های این کشور در ایران را یادآور شد و گفت آمریکا علی رغم ایجاد فشر های مختلف از تهدید تا تخریم و اعمال فشار نتوانست کاری از پیش ببرد و با مقاومت بی بدیل امام خمینی(ره) روبه رو شد.

بابازاده  با بیان اینکه امروز بسیجیان باید با الهام از ایثار و فداکاری شهدا پا به میدان نبرد با استکبار جهانی بردارند گفت: برای اینکه بتوانید به وصایای شهدا عمل کنید ابتدا باید جریان نفاق را بشناسید تا بتوانید موفق عمل کنید.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران 8 ساله دفاع مقدس  علاوه بر حضور در خط مقدم و رویایی مستسقیم با دشمنان اسلام بر 5 استان کشور که تحت اشغال  و محاصره دشمن بود جنگ شهری داشت، گفت:تترورهای منافقین کوردل نیز در این ایام بی داد می کرد به طوریکه روزانه بیش از 60 شهید در شهر ما تشییع می شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تجلایی بزرگ فرمانده تبریزی به جریان آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: این شهیدبزرگوار و نیروهایش قهرمانانه در راه آزاد وطن جنگیدند  و به شهادت رسیدند.

وی به عهدنامه این فرمانده شهید دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهید تجلایی قبل از اغاز عملیات عهدنامه شهادت با نیروهایش بست به این مفهوم که تا جان در بدن دارند اجازه نخواهند داد دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را به دست دشمنان اسلام بدهند و همین طور هم شد.

بابازاده به امضای قطعنامه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه امام  و رزمندگان اسلام صادقانه قطعنامه را پذیرفتند امام این منافقان کوردل بودند که حمایت های استکبار به خصوص آمریکا وارد خاک این کشور شدند  و قصد براندازی داشتند که با امداد های الهی این بار نیز همچون دفعات پیش با شکست سنگین رو به رو شدند .

وی به جنگ های کنونی دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن درصدد است تا با راه اندازی جنگ نرم به اهداف خود برد امام گویا فراموش کرده اند، دوران اصلاحات را در 8 سال بر کشور استیلا یافتند نهایتا به چه سرنوشتی دچار شدند چراکه اصلاحان ترفند نرم دشمنان برای مقابله با آرمان های انقلاب بود ولی  امدادهای خداوند متعال به یاری امت مسلمان آمد و اجازه دست اندازی به دشمنان را در مسیر انقلاب به آنها نداد.

ملت ایران با بصیرت ترفند اصلاحات آمریکایی را پس زدند

این فرمانده دوران دفاع مقدس  با بیان اینکه در دوران اصلاحات دشمنان اسلام با نفوذ در بدنه می خواستند ایران را از مسیر انقلابی خود منحرف کنند و روحیه انقلابی و جهادی از جوانان این مملکت در دانشگاه ها بزدایند، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی از صداقت و پاکی جوانان ما نیز سوء استفاده کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با هوشیاری درایت مثال زدنی حود این توطئه دشمانن را نیز خنثی کردن گفت: رهبر انقلاب با انداختن چفیه بر دوش بیان داشتند که اگر عاشورای دیگر برپا کنند، ما هم شهید عاشورا خواهیم شد.

بابازاده  با بیان اینکه ملت با بصیر تایران هرگز فریب جنگ هایی چون مخملی را نخواهد خورد به اشغال افغانستان و عراق توسط استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمن قصد داشت با به محاصره در آوردن ایران به اهداف خود برسد که در این زمینه نیز با شکست مواجه شد و با نفوذ انقلاب در منطقه مواجه گشت.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس لشگر کشی استکبار با گروه جعلی به نام داعش در منطقه را متذکر شد و گفت: این بار نیز دشمن می خواست با ایجاد رعب و وحشت و کشتار وسیع مسلمانان در سوریه ارتباط بین حزب الله لبنان و ایران را از بین ببرد که با درایت رزمندگان جام برکف و مئافعان حرم این بار نیز با شکست بی نظیری مواجهه شد.

وی به اقیانوس آرام و باب المندب نیز اشاره کرد و گفت: این هم شکست دیگری برای آمریکا رقم زد.

بابازاده مظلومیت شهدای مدافع حرم را یادآور شد و با بیان اینکه دانشجویان بسیجی امروز باید با درک واقعیت های موجود با تاسی از شهدای مدافع حرم  همچون آنها مظلومانه، شجاعانه و غریبانه در برابر توطئه های روز افزود دشمنان مقابله کنند تا با امدادهای الهی پیروزی نهایی شامل آنها شود.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم از حیدریون گرفته تا زینبیون و فاطمیون مردانه با استکبار جنگیدند و در این راه نیز سرهای خود را بر بالای نیزه ها فرستادند به جنگ پیش روی جوانان کش.ر پرداخت و گفت: در عرصه فعلی که جنگ اقتثلدی است باید مردانه وارد میدان شد تا با تاسی از شهدا اینبار نیز دشمن را غافلگیر  و فاتح میدان شد.

جنگ روانی جدیدترین حربه دشمن در آوردگاه اقتصادی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)حربه نهایی دشمن از راه اندازی جنگ اقتصادی را ایجاد موج روانی در کشور عنوان کرد و گفت: امروز دشمن می خواهد تا با راه اندازی جنگ های روانی مردم کشور را از پای درآورد لذا دانشجویان باید با کسب آگاهی های لازم بتوانند ضمن ایمن نگه داشتن خودشان با بصیرن افزایی در جامعه مردم را نیز  در این نبرد پنهان مصون سازی کنند.

وی شیطنت های رسانه ای دشمنان اسلام را متکر شد و با بیان اینکه چرا تاکنون از رسانه های استکبار تجمع عظیم حسینیان زنجان یا اربعین حسینی به تصویر کشده نمی شود گفت: امروز فرانسه سرتاسر اغتشاش است امام هیچکونه عکس العملی در رسانه ای استکبار نیست امام کوچکترین اعتراض در کشور ما بزرگنمایی شده و در بوق و کرنا می کوبند که حقوق بشر در ایران به خطر افتاد

بابازاده  با بیان اینکه دانشجویان بسیجی امروز موظف هستند با ورود هوشمندانه به این عرصه جنگ روانی دشمن را مدیریت کنند گغت: تحمل، صبر و سعه صدر رمز موفقیت جوان ایرانی در میدان جنگ روانی است.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان بسیجی خواست تا در مطالبات به حق خود از مسئولان از روی منطق عمل کنند چرا که حرف و استدلال منطقی جواب ندارد.

40سال سوختیم تا پروانه ها نجات پیدا کنند

فرمانده سپاه استان به سخنان یکی از نمایندگان اردبیل که در جمع دانشجویان گفته بود رای می دهم تا بسوزید نیز گفت: ما 40 سال است سوخته ایم تا پروانه هایی مثل شما نجات پیدا کنند.

وی با بیان لاینکه بهترین جوانان وطن جان خود را تقدیم اسلام و آسایش و امنیت مردم مسلمان کردند، گفت:اشرافی گیری، تجمل گرایی نزد فرد مسلمان جایگاهی ندارد.

بابازاده از آن دانشجویی که بسیجی هم نبود ولی با شجاعت تمام گفت: پرچم آمریکا و اسرائیل را تا جان داریم زیر پا خواهیم کشید تا بیشتر بسوزید قدردانی کرد و گفت: ایرانی چه بسیجی باشد چه نباشد غیرتش اجازه دست اندازی به ارمان های انقلاب را نمی دهد.

وی با بیان اینکه کسانیکه گذشته درک نکردند  چیزی هم از آینده نصیبشان نخواهد شد، گفت: عرصه جنگ روانی ، عرصه منطق است چراکه حرف حق شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/ج