کد خبر: 7098 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹

نامه سرگشاده جنبش دانشجویی اردبیل به استاندار در خصوص روستای عمارت

جنبش دانشجویی استان اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار اردبیل از وی بعنوان مسئول اجرایی استان خواست تا در خصوص واگذاری روستای عمارت شهرستان گرمی به استان آذربایجان شرقی واکنش نشان داده و حق استان را مطالبه کند.

نامه سرگشاده جنبش دانشجویی اردبیل به استاندار در خصوص روستای عمارت

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جنبش دانشجویی استان اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار اردبیل از وی بعنوان مسئول اجرایی استان خواست تا در خصوص اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در داخل محدوده استان آذربایجان شرقی که روستای عمارت گرمی را در بین روستاهای بخش هوراند این استان قرار داده و باعث آزردگی خاطر اهالی شریف استان اردبیل شده است واکنش نشان داده  و حق مسلم اردبیلی ها را از مراجع ذی ربط پیگیری کند.

 

متن کامل نامه سرگشاده جنبش دانشجویی به استاندار اردبیل 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه دائم و هوشیارانه آرمانها و کمک به تحقق اهداف انقلاب شود و در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی و مدیریتی، سد ایجاد کند.»                

                                           امام خامنه ای 7/3/97 – بیانات در دیدار با جمعی از دانشجویان

 

استاندار محترم اردبیل، جناب آقای مهندس بهنام جو

    سلام علیکم

       با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ جنابعالی در جریان وضعیت فعلی کشور و ضرورت نیاز به مدیریتی بر اساس گفتمان رهبری در حوزه اقتصاد هستید، همان مدیریتی که به اقتصاد مقاومتی معروف شده است. مدیریتی که در آن از تمامی منابع موجود در کشور به نحو احسن استفاده می شود تا تحریم و دشمنی های ظالمانه نتواند بر اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد. بدون شک جنابعالی مستحضر هستید تنها راه حل معضلات معیشتی مردم از جمله بیکاری و کمبود اشتغال و تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها، استفاده بهینه و مناسب از ظرفیت های استان می باشد. ظرفیت هایی که تمام اهالی این استان و به خصوص اهالی خطه حاصل خیز شمال استان به آن آگاه هستند و آن را درک کرده اند.

   جناب آقای استاندار با توجه به مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 15 آبان 1397 در خصوص اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در داخل محدوده  استان آذربایجان شرقی که روستای عمارت گرمی را در بین روستاهای بخش هوراند آذربایجان شرقی قرار داده و باعث آزردگی خاطر اهالی شریف استان شده است، متاسفانه شاهد فرافکنی مسئولان به جای پیگیری حل مشکلات ایجاد شده علی رغم فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل در خطبه های نماز جمعه مورخه 23/9/97 بوده ایم.

   بر این اساس جنبش دانشجویی بر خود فرض می داند که این مطالبه به حق مردم شریف استان را پیگیری نموده و به عنوان نبض زنده جامعه گزارش حاصل از پیگیری این امر را به سمع و نظر مردم شریف استان برساند. این جنبش به مسئولین محترم دولت و به ویژه جنابعالی توصیه می نماید تا در شرایط کنونی کشور و نیاز مبرم به حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه، از هر گونه اقدام غیر کارشناسی که غرور مقدس مردم را خدشه دار کرده و باعث تکمیل شدن پازل اختلاف افکنی دشمن می شود، پرهیز نموده و با روی آوردن به حل مسائل اصلی کشور با استفاده از ظرفیت های موجود داخلی، از پرداختن به حواشی و مسائل فرعی خودداری نمایید و به جهت جلوگیری از شانه خالی کردن مدیران از مسئولیتشان، تا آخرین لحظه حل مشکلات بالاخص مورد مذکور، وظیفه خود می داند تا با هشدار دادن به مسئولان، آنها را از غفلت و کوتاهی برحذر دارد.

امضاءکنندگان نامه:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرمی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرمی

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری گرمی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه مقدس اردبیلی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوریهای نوین نمین

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر

هیات مکتب الشهدا دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

امضاءها در حال تکمیل 

 

انتهای پیام/