کد خبر: 7105 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱

جوابیه روابط عمومی استانداری اردبیل به نامه جنبش دانشجویی

استاندار اردبیل اصلاح مصوبه واگذاری روستای عمارت را پیگیری می کند

روابط عمومی استانداری اردبیل با اعلام اینکه استاندار اردبیل اصلاح مصوبه واگذاری روستای عمارت را پیگیری می کند به نامه جنبش دانشجویی در این خصوص جواب داد.

استاندار اردبیل اصلاح مصوبه واگذاری روستای عمارت را پیگیری می کند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جنبش دانشجویی استان اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار اردبیل از وی بعنوان مسئول اجرایی استان خواست تا در خصوص واگذاری روستای عمارت شهرستان گرمی به استان آذربایجان شرقی واکنش نشان داده و حق استان را مطالبه کند.

متن توضیح روابط عمومی استانداری اردبیل در این خصوص به شرح زیر است: 

ضمن تشکر از توجه و حساسیت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، به اطلاع می رساند در یکی از مصوبه مورخ 15/8/97 هیئت محترم دولت به استناد پیشنهادی که در سال ۹۵ توسط مسئولان محلی استان آذربایجان شرقی ارائه و مصوب گردیده بوده است؛ روستای عمارت  به عنوان یکی از روستاهای بخش هوراند قید گردیده بود ، استاندار محترم اردبیل به محض اطلاع از موضوع و در مورخ 15/9/97 طی مکاتبه ای با وزارت کشور خواستار حذف نام روستای عمارت و اصلاح مصوبه یادشده گردیدند که این‌ درخواست از طرف وزارت کشور به عنوان تنها مرجع تقسیمات کشوری مورد قبول واقع شد و وزیر محترم کشور هم طی نامه ای به معاون اول محترم رییس جمهور خواستار اصلاح  مصوبه قبلی و حذف نام روستای عمارت از آن در جلسه هیات دولت شده که در کمیسیون زیربنایی هم تصویب شده است.

استاندار اردبیل و مجموعه مدیریت استان بدون هیچ گونه فرافکنی و تعلل و در کوتاه ترین‌ زمان ممکن؛ با قاطعیت و شفافیت در خصوص این موضوع اقدام نموده است و تا زمان اصلاح مصوبه آنرا پیگیری خواهد نمود .

خدمت‌گذاری و پاسخگویی را وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم و بدون هیچ فرافکنی در راستای حفظ منافع و توسعه استان گام بر می داریم.

اما در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از همه ظرفیت های استان؛ در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی و صهیونیسم هستیم قبل از هر چیزی به اتحاد، وحدت کلمه و پشتیبانی و حمایت از تمام ارکان نظام شکوهمند اسلامی نیاز داریم تا بتوانیم در سایه فضل الهی و هدایت حکیمانه رهبر معظم‌انقلاب بار دیگر در مقابل نوع دیگری از جنگ ناجوانمردانه تحمیلی پیروز شویم و با حفظ آرامش و امنیت شهروندان در راستای توانمندسازی اساس نظام و بهبود معیشت و رفاه هم استانی های عزیزمان گام برداریم.

در این راستا ضمن ارج نهادن به حساسیت افکار عمومی به ویژه تشکل های ارزشمندی مانند بسیج دانشجویی؛ توقع داریم تا خادمان خود را در جهت تلاش بیشتر برای دفاع از حقوق شهروندان و رونق تولید وایجاد اشتغال پایدار یاری نمایید.

انتهای پیام/ج