کد خبر: 7127 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶

در نامه جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی صورت گرفت

دعوت از «رئیس سازمان خصوصی سازی» برای شرکت در مراسم «بن‌بست خصوصی‌سازی»

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای از پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور برای شرکت در برنامه «بن‌بست خصوصی‌سازی» و پاسخ به سوالات و ابهامات دانشجویان و رسانه‌ها دعوت کردند.

دعوت از «رئیس سازمان خصوصی سازی» برای شرکت در مراسم «بن‌بست خصوصی‌سازی»

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نه دفتر از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای از میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور برای شرکت در برنامه «بن‌بست خصوصی‌سازی» و پاسخ به سوالات و ابهامات دانشجویان و رسانه‌ها دعوت کردند.

در این نامه که بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آن را به نمایندگی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران نوشته، آمده است: به اطلاع می‌رساند ۹ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نظر دارند در خصوص واگذاری‌های صورت گرفته همایشی را تحت عنوان «بن‌بست خصوصی‌سازی» با حضور اساتید حقوقی و اقتصادی و فعالان اجتماعی و کارگری در دانشگاه تهران، دانشکده حقوق و در ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷ برگزار کنند.

لذا بدینوسیله از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آید تا در این برنامه ضمن اطلاع از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان منتقد پاسخگوی سوالات دانشجویان و رسانه‌های منتقد باشید.