کد خبر: 7133 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیح دانشجویی؛

مردم تحت لوای رهبر باغیرت حسینی ریشه فتنه را به زباله دان تاریخ انداختند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیح دانشجویی گفت:9 دی، تجدید بیعت دوباره مردم و رهبری بود چراکه مردم تحت لوای رهبری و باغیرت حسینی ریشه فتنه را کندند و به زباله‌دان تاریخ سپردند.

 مردم تحت لوای رهبر باغیرت حسینی ریشه فتنه را به زباله دان تاریخ انداختند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو باخبرنگار ما حماسه 9 دی را تجلی ایستادگی ملت در برابر نفوذ استکبار دانست و گفت: 9 دی، تجدید بیعت دوباره مردم و رهبری بود چراکه مردم تحت لوای رهبری و باغیرت حسینی ریشه فتنه را کندند و به زباله‌دان تاریخ سپردند.

وی با بیان اینکه اگر روشنگری‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب که برگرفته از اتصال قلبی با امام زمان(عج) است، نبود، باید منتظر روزهای پربلا و خطرناکی می‌بودیم که فرجامی تیره‌وتار داشت.
عابدی در ادامه سخنان خود به تشریح ابعاد حماسه 9دی پرداخت و گفت: این حماسه فقط مربوط به فتنه 88 نیست بلکه 9 دی یک امر ساری و جاری است.

وی ادامه داد:9 دی یعنی هر وقت با ولایت هستیم، راه را درست خواهیم رفت و دچار انحراف و فتنه نخواهیم شد؛ اما اگر از ولی فاصله بگیریم در دامان انحرافات و فتنه‌های خطرناک گرفتار خواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیح دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به احادیثی از امیر المومنین امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: مولا می‌فرمایند: «هر کس که به‌وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می‌شود.» 

این مبلغ اسلامی مشکلات کنونی جامعه را یاداور شد و گفت: مشکل امروز جامعه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سالها پیش با عنوان «فتنه بزرگتر در راه است» عنوان فرمودند؛ در واقع همان غفلت از همین مسئله است؛ یعنی ایجاد انفکاکی بین ولایت و مردم. این انفکاک چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟ اگر ما فرمایشات رهبری را به‌درستی درک نکنیم و یا همّت و جدّیتی برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ایشان نداشته باشیم و سخنان ایشان بر زمین بماند؛ این امر از نشانه‌های ظهور این انفکاک می‌باشد که ما را به‌سوی انحراف و گرفتاری در فتنه‌ها سوق خواهد داد و شعله‌های آتش بی‌بصیرتی به دامان جامعه خواهد افتاد و تر و خشک را باهم خواهد سوزاند.

وی به تبیین حماسه 9 دی پرداخت و گفت: در تبیین حماسه 9 دی، باید توجه کرد، این حادثه جوانب زیادی دارد که می‌تواند مورد بررسی قرار داد؛ مثلاً افشای چهره منافقانه فتنه‌گران، حمایت‌های صریح دشمن از فتنه و فتنه‌گران، به قانون پایبند نبودن عده‌ای که مردم را با فریبکاری به کف خیابان آوردند، علت طولانی شدن مدت فتنه، عملکرد بد و ریزش برخی از خواص، نقش مردم در خاموش کردن فتنه، حوادث روز عاشورا و غیرت حسینی مردم  اما باید دقت کرد ضمن اینکه این موارد باید تبیین و روشنگری شوند، اما نباید فراموش کرد که در خاموشی فتنه و بصیرت‌افزایی مردم، رهبری مهم‌ترین نقش را ایفا کردند.

عابدی در پایان سخنان خود تاکید کرد: مقام معظم رهبری با روشنگری‌های عالمانه و مدیریت عالی و بی‌نقص خود، فتنه را مدیریت کرده و با آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم، آنان را به صحنه آوردند. در حقیقت 9 دی روز لبیک مردم به رهبری و روز تجدید پیمان با ولایت بود.

وی افرود: امروز دشمن این امر را متوجه شده است بطوریکه ما می‌بینیم بیشترین هجمه‌ها بر روی ولایت‌فقیه است بنا براین امروز جوانان ولایی در کنار امت اسلامی باید با تمام وا در صحنه ها حضور موثر داشته باشند تا بتوانند این فتنه و توطئه های پیش رو را خنثی کنند.

انتهای پیام/ج