کد خبر: 7134 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل؛

حماسه 9 دی معیاری برای تشخیص افراد انقلابی از غیر انقلابی

در این بیانیه آمده است: مقاومت و استقامت دربرابر تهدیدهای مختلف دشمنان تنها راه سعادت ملت ایران و زمینه ساز ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در جهان است.

حماسه 9 دی معیاری برای تشخیص افراد انقلابی از غیر انقلابی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبین مواضع بسیج دانشچویی دانشگاه پیام نور اردبیل در آستانه فرا رسیدن یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای اعلام داشت: راهی جز مقاومت و استقامت دربرابر تهدیدهای مختلفی که ازسوی دشمنان درطول این سال ها علیه ملت شریف ایران صورت پذیرفته، وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات 22 خرداد1388 که85%ازمردم ما درآن شرکت کرده اندو این میزان مشارکت درتاریخ برگزاری انتخابات در کشور بی سابقه بود می توانست یک فرصت خوب برای تجلی حضورمردم واثبات اعتمادمردم به نظام جمهوری اسلامی ایران شود اما جریانات بعد از آن موجب ملتهب شدن فضای کشورشد.

شورای تبیین واضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در بیانیه خود جریانات سال 88 را یادآور شده می افزاید: درجریانات سال88 بصورت واضح فتنه انگیزان ازفتنه گران داخلی حمایت مالی و رسانه ای می کردند. حکومت های درحال افولی که توان پاسخگویی به نیازهای مردم خود راندارندو هرگونه اعتراضات مردم نسبت به خود را سرکوب می کنند مدعی آزادی خواهی و عدالت طلبی برای مردم ایران شده بودند و آتش فتنه را بیش از پیش بر می انگیختند. درحالیکه جمهوری اسلامی حتی در زمانیکه فتنه گران درحال نابود کردن و صدمه زدن به اموال عمومی بودند فرصت داد تا مطالبات خود را هرچند غیر واقعی بیان کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن یادآوری نکاتی در این خصوص اعلام داشت:

1-فتنه 1388هرچندبرای ملت ایران تلخ و آزاردهنده بود امامیزان پایبندی و نزدیکی جریانات سیاسی ،چهره ها و اشخاص فعال درنظام به انقلاب اسلامی ایران را مشخص کرد.جریانات و اشخاصی که خود را دلسوز انقلاب و خادم ملت معرفی کرده بودند درجریانات پس ازانتخابات تغییرچهره داده و در جبهه باطل هم نوا با دشمنان انقلاب اسلامی ایران،علیه شعائر و ارزش های اسلام و نظام اسلامی قدم برداشتند.

2-خنثی سازی فتنه 1388 و هوشیاری ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری نمود واقعی پیروزی جنودحق برباطل بود. پختگی سیاسی مردم ایران و حضورشان در راهپیمایی نهم دی ماه تمام نقشه های دشمنان خارجی و داخلی را برباد داد.

3-حماسه 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید. حماسه 9دی ماه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تاپای جان برای حفظ اصول اسلام  و آرمان های انقلاب ایستاده اند و همچنین میزان نقش مردم در تغییرشرایط کشور برای محافظت از کشور و انقلاب به همگان مشخص گردید که مردم بیشترین تأثیرگذاری را در حفظ و بقای این انقلاب و کشور دارند.

4.حماسه 9 دی ماه درتاریخ انقلاب اسلامی باعنوان روز«بصیرت» ماندگارگردید. دراین روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی،حماسه ای دیگرآفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امیدساخت. و به همگان اثبات کرد راهی جز مقاومت و استقامت دربرابر تهدیدهای مختلفی که ازسوی دشمنان درطول این سال ها علیه ملت شریف ایران صورت پذیرفته،وجود ندارد.

انتهای پیام/ج