کد خبر: 7143 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹

همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین

فتنه اقتصادی به زودی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت 9 دی این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا با افشای اسناد به ماهیت واقعی فتنه گران پی ببرند،گفت: به زودی فتنه اقتصادی نیز به زباله دان تاریخ خواهد پیوست

فتنه اقتصادی به زودی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همایش بزرگداشت حماسه 9دی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان نمین با سخنرانی حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

عابدی در این همایش باشکوه با تبیین ابعاد پیدا و پنهان فتنه سال 88 پرداخت و گفت:دشمنان اسلام سال ها پیش با تشکیل اتاق فکر  و توطئه افکنی های پی در پی در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند  و راه اندازی دکترین هایی درصدد هستند تا با مهار انقلاب اسلامی ایران به اهداف شو خود در جهان دست پیا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ابزارهای دشمنان در این خصوص اشاره کرد و گفت: امروز  دشمنان اسلام  در صدد هستند تا با استفاده از ابزارهای قومی و نژادی با یجاد شکاف در بین مردم و برهم زدن مرزهای سیاسی، عقیدتی به اهداف خود برسند اما غافل از این هستند که مردم ایران با بصیرت تر از این هستند که در ترفند هایی اینچنینی گرفتار شوند.

فضای ایجاد شده در انتخابات 88 که حاصل زمینه سازی سالها  تفکر اتاق فکر استکبار بود

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود به فرصت انتخابات اشاره کرد و گفت: فضای ایجاد شده در انتخابات 88 که حاصل زمینه سازی و مطالعه سالها تفکر و بررسی اتاف فکر استکبار به سرکردگی آمریکا بود این جرآت را به دشمنان اسلام داد تا با عملیاتبی کردن نقه خود خود و استفاده از چهره های موجه  دوران انقلاب که در دام آنها گرفتار شده بودند سناریوی خود را عملیاتی کنند.

وی از مطالعه تاریخ به عنوان بهترین فرصت برای بازخوانی وقایع و عبرت اموزی عنوان کرد و گفت: تکرار همایش ها و برنامه های بزرگداشت برای روزهای تاریخی ساز انقلاب اسلامی چون 9 دی این امکان را برای مردم فراهم می کنند تا آنها ضمن آشنایی با ابعاد پنهان فتنه و عبرت اموزی از آن جریان، در دام توطئه های جدید مبتنی بر ان رویداد گرفتار نشوند.

عابدی در تبیین و روشنگری حماسه 9 دی گفت: مردم با کسب بصیرت های لازم در اینگونه همایش ها و نشست ها در واقع بهتر می توانند راه مقابله با فتنه های پیش رو را پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مصاحبه ها و بیانیه های سران فتنه چون موسوی اشاره کرد و گفت: این شخص در مصاحبه خود با خبرنگار تایمز صراحتا به فتنه و نقشه براندازی نظام آن هم پیش از اعلام نتایج انتخابات اشاره کرده از این رو برنامه های گرامیداشت 9 دی این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا با افشای اسنادی از این دست در فضای مجازی ماهیت واقعی این افراد را در اذهان عموم مردم شفاف تر شود  و مردم بدانند که چه کسانی پشت فتنه های پی در پی علیه انقلاب و نظام ایستاده است.

عابدی در ادامه سخنان خود به بخش هایی از مصاحبه منتشر شده تایمز با موسوی آن هم پیش از اعلام نتایج انتخابات اشاره کرد و گفت: موسوی در این مصاحبه به صراحت از زمینه سازی برای براندازی نظام پرده برداشته  و اعلام کرده در صورت پیروزی و ایجاد جو روانی موجود بقیه هم مجبور به همراهی با من خواهند شد چراکه تجمعات موجود تداوم داشته و منجر به تغییر ماهیت ساختار فعلی کشور خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین ابعاد پنهان فتنه 88 پرداخت و گفت: موسوی در این مصاحبه در جواب خبرنگار تامیز که اگر چنانچه در این انتخابات بردنه نشدید چه برنامه ای دارید نیز اعلام داشته بنا نیست من پیروز نشوم که اگر اینگونه شود قطعا تقلب صورت گرفته است بنابراین به راحتی از این مسئله عبور نخواهم کرد چراکه پیش بینی های لازم صورت گرفته و تجمعات زیادی در این خصوص در مظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به قضایی بعد از اعلام نتایج و فتنه انگیزی های سران فتنه اشاره کرد و گفت: در ان زمان  مرحوم آیت الله شاهرودی که ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشت در صدد برامد تا با دعوت سران فتنه به حفظ ارامش از ایجاد دو قطبی در کشور جلوگیری کند بنابراین از موسوی جهت پیگیری مطالبات خود به صورت قانونی دعوت کرد ولی وی زیر همه تعهدات خود زد و بر اتش فتنه های خود افزود.

وی با بیان اینکه طراحان فتنه روی موسوی حساب ویژه ای باز کرده بودند گفت: شواهد نشان می دهد که انتخابات 88 برخلاف انتخابات سال های گذشته برنامه ریزی  و مهندسی شده بود چراکه وقوع انقلاب رنگین و تجمعات شبانه روزی و القای تفکر تقلب در اذهان مردم و ایجاد کمیته صیانت اراء ان هم هفته ها قبل از آغاز انتخابات خود حکایت از برنامه ریزی ها و توطئه های منسجم دشمنان اسلام با همراهی عوامل خود فروخته داخلی دارد.

عابدی با بیان اینکه بزرگداشت حماسه 9دی در واقع فرصت بازخوانی ابعاد و زوایای پنهان این فتنه بزرگ و خطرناک را برای همه فراهم می کند، گفت: با اینکه بعد انتخابات موارد قانونی به اطلاع آخوندی نماینده تام الاختیار موسوی رسیده بود و وی نیز قانع شده بود اما بعدها اعتراف کرد که موسوی حاضر به پذیرش واقعیات نیست و بر تقلب اصرار دارد که این خود شاهدی دیگر بر وجود نقشه طراحی شده و اطلاع وی از همه حرکت ها و برنامه ریزی های منسجم از فتنه 88 است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن درصدد بود با انتخاب رنگ خاص برای انتخابات و ایجاد فضای خاص توام با شعار های خاص به اهداف خود برسد، گفت:رهبر انقلاب با خطبه سرنوشت ساز خود و دعوت مردم به آرامش و ارائه راه حل های قانونی هوشمندانه به حضور مردم در خیابان ها پایان داد و همگان فهمیدند حامیان فتنه گران افرادی جز عناصر اوپوزیسیون های داخلی و خارجی، سلطنت طلب ها و منافقین، کسان دیگری نیستند.

این مبلغ اسلامی به سخنان مصلحی وزیر اسبق اطلاعات نیز در خصوص فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مصلحی در یکی از نشست های بصیرت افزایی خود به حضور 200 کارمند فارسی زبان سفارت انگلیس در خیابان ها ان هم در اوج فتنه اشاره کرده  و گفته است، این افراد با برنامه ریزی قبلی در خیابان ها حاضر شده و علاوه بر دامن زدن به فتنه  و آشوب های خیابانی جریان ایجاد شده را هدایت می کردند.

هرکس در برابر شورای نگهبان بایستد و تمکین نکند مفسد فی الارض است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان  اهانت به عزاداری های امام حسین(ع) توسط هواداران فتنه را یادآور شد و گفت: آتش زدن پرچم های مقدس، پایگاه های بسیج و آتش زدن مسجد همه این ها از پیش طراحی شده بود بطوریکه عدم واکش سران فتنه به خصوص موسوی و کروبی بر این قضایا خود دلیل آگاهی این افراد از برنامه های از پیش طراحی است.

وی با بیان اینکه شخصی که ادعای پیرو خط امام و رهبری را دارد حداقل ترین کار حرکت بر طبق قانون و قانونمداری است، به بیانات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص قانونمداری و شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: با مراجعه به  صحیفه نور امام راحل و مطالعه صفحات 370 الی 377 به وضوح مشاهده می شود که امام خمینی (ره) صراحتا اعلام داشتند که هرکس در برابر شورای نگهبان بایستد و تمکین نکند مفسد فی الارض است و این قضیه در مورد بنی صدر دقیقا اتفاق افتاد و امام صراحتا به بنی صدر خائن  فرمودند که؛ تو غلط می کنی قانون اساسی کشور را قبول نداری.

وی سخنان میرحسین موسوی در مورد اصحاب و یارانش را یاداور شد و گفت: با این حساب آیا کسانیکه در خیابان ها شعار هایی علیه نظام و انقلاب سردادند  و موسوی انها را امت خداجو نامید آیا جز فاسد می توان نامی برای انها گذاشت.

عابدی به سیره اهل بیت در خصوص دنیاپرستی و مقام اشاره کرد و گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در میادین فتنه را به زباله دان تاریخ سپردند.

مردم انقلابی در فتنه 88 جلوتر از خواص حرکت کردند

وی فتنه های دوران امام علی(ع) را یادآور شد و گفت: برای تشخیص فتنه هایی که چون معجونی درهم تنیده شده اند  و قابل تشخیص نیستند جز با راه  و سیره امام علی(ع)،  اهل بیت عصمت و طهارت و ولی فقیه در دوران غیبت امام معصوم، شاخصی وجود ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان هزینه های گزاف فتنه سال 88 را یاداور شد و به اختلاس های مطرح شده در چند ساله اخیر اشاره کرد و گفت: هزینه فتنه 88 چندین برابر اختلاص های اعلام شده از طرف مراجع رسمی است.

وی به تفاوت های فتنه های دوران امام علی (ع) و دوران کنونی نیز اشاره کرد و گفت: حضور مردم بصیر و آگاه در صحنه های انقلاب مهمترین تفاوت این دو دوران است بطوریکه مردم با بصیرت ما جلوتر از خواص حرکت کردند و با پیروی از ولایت فقیه پشت فتنه گران را به خاک مالیدند.

عابدی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تهاجمات داعش گونه خارجی و وطنی سرافزار و پیروزمندانه ظاهر شدند و دشمنان اسلام را ناامید کردند گفت: همین ملت بصیر بودند که با حضور به موقع و به هنگام خود تابستان داغ امریکایی را خنک کردند.

فتنه اقتصادی جدیدترین حربه دشمنان است

عابدی به ابعاد جدید فتنه های دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت:  فتنه اقتصادی جدیدترین حربه دشمنان است که به امید خداوند متعال این فتنه نیز به زودی به سرنوشت فتنه 88 دچار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم مَحرَم دولت هستند گفت: چرا مسئولان کشور مردم را در جریان امورات اقتصادی نمی گذارند تا فتنه ها زودتر از میان برداشته شوند.

مدیران لیبرال ریشه در ارکان مدیریتی کشور دارند

عابدی با بیان اینکه افرادی چون سلاطین سکه، قیر و حتی خودرو وابسته به عوامل فتنه 88 هستندگفت: تا زمانیکه مدیران لیبرال در امور کشور مشغول کار هستنددولت هرچقدر هم دلار ارزان قیمت در اختیار وزراء قرار دهند اتفاق خاصی نخواهد افتاد. چراکه مدیران لیبرال ریشه در ارکان مدیریتی کشور دارند.

وی با بیان اینکه با صبر و تحمل مردم به زودی فتنه اقتصادی نیز به زباله دان تاریح خواهد پیوست ادامه داد: تا زمانیکه مردم با شاخصی چون مقام عظمای ولایت در جاده انقلاب در حرکت هستند  چرخ های انقلاب با سرعت بیشتری چرخیده و از حرکت نخواهد ایستاد.

این هادی سیاسی با بیان اینکه فتنه پیشرو مستقیما رهبر معظم انقلاب را هدف قرار داده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تنها شخصیتی است که توانسته با رصد و پیش بینی توطئه های دشمنان مانع نفوذ استکبار در انقلاب شود بنابراین دشمنان اسلام امروز در تلاش هستند تا مستقیما با ایشان مقابله کرده وبا ضربه زدن به وی انقلاب اسلامی را در جهان مهار کنند.

وی با بیان اینکه امروز مردم باید با تمام وجود با کسب بصیرت و اگاهی های لازم در صحنه های انقلاب حاضر شوند گفت:  رهبر انقلاب، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز مورد هدف استکبار هستند و دشمنان اسلام امروز این نهاد ها را مورد هدف و هجمه قرار داده اند تا بتوانند با تخریب سپاه و بسیج  و رهبر انقلاب در اذهان مردم به اهداف شوم خود برسند لذا بصیرت افزایی بین احاد مردم در این برهه خاص باید جدی تر گرفته شود.

دولت حافظ مدنیت در کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به برخی شبهات مطروحه از سوی دشمنان اسلام در خصوص رهبر انقلاب پرداخت و گفت:  رهبر معظم انقلاب مقید به حفظ جمهوریت نظام اسلامی است و معتقد است رئیس جمهور و قوای زیر نظرش باید مدینیت را نگهداری کنند. هرچند تا کنون تذکرات زیادی به مسئولان داده اند که رسانه ای نشده است چراکه این تذکرات اگر علنی شوند دولت خود، امید خود جهت اصلاح امور را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه ایجاد دو قطبی به صلاح کشور نیست خاطرنشان کرد:  همه مردم با هر سلیقه ای که دارند زیر پرچم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید جوابگوی اعمال خود باشند خاطر نشان کرد: در مملکت اسلامی فریب مردم  راه به جایی ندارد چراکه شفافیت اعمال از ارمان های انقلاب است و ماه هیچگاه زیر ابرها پنهان نمی ماند.

وی با بیان اینکه امروز تقسیم بندی برمبنای حزب الهی و غیر حزب الهی درست نیست گفت: همه انهایی که در انتخابات شرکت کرده بود پس از معلوم شدن حقایق زیر بیرق اسلام، فریاد مرگ بر فتنه گر سردادند که این خود بیانگر نفرت مردم از طراحان و حامیان فتنه در داخل و خارج از کشور است.

عابدی با بیان اینکه امروز باید سر فتنه را در جایی دیگر جستجو کرد، گفت: اشخاصی چون خاتمی، موسوی و کروبی پیاده نظام قلب فتنه هستند چراکه اگر به روشنفکرانی چون حسن عباسی، رائفی پور و قاسمی اجازه افشاگری و ارائه اسناد در محافل عمومی داده شوند مردم به ماهیت اصلی صحنه گردان فتنه در کشور نیز پی خواهند برد.

انتهای پیام/ج

همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین

همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین
همایش بزرگداشت 9 دی در شهرستان نمین