کد خبر: 7153 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد؛

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه کشور برای عبوراز تنگناها

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد با تشریح اصل پایبندی به ولایت فقیه، گفت: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هر زمان که در تنگنا بوده‌ایم با اتکا و تبعیت از ولایت فقیه پیروز میدان مبارزه با دشمن شده‌ایم.

تبعیت از ولایت فقیه تنها راه کشور برای عبوراز تنگناها

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر چهارشنبه همایش بصیرت افزایی و تحلیل مسائل روز با محوریت بازخوانی ابعاد 9 دی و تاثیر آن بر مبادلات جهانی با حضور سید عبدالله طباطبایی رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 طباطبایی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد با تشریح اصل پایبندی به ولایت فقیه، گفت: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هر زمان که در تنگنا بوده‌ایم با اتکا و تبعیت از ولایت فقیه پیروز میدان مبارزه با دشمن شده‌ایم. 

وی افزود: ۹ دی و ایام قبل از ۹ دی برای ملت ایران یک نعمت بود و این وضعیت به ما نشان داد دشمن نظام ما چه کسانی هستند و در واقع ۹ دی بود که باعث شد نقاب از چهره فتنه گران برداشته شود. 

  رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه، تصریح کرد: اگر  تیر و کمان آرش کمانگیر آفسانه بود، امروز موشک‌های سپاه که به مواضع تروریست‌ها پرتاب می‌شود این افسانه را به واقعیت تبدیل کرده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با وجود سپاه پاسداران، ارتش و نیروی دریایی پرتوان ما توانسته ایم موشک هایی همچون سجیل با بُرد بالای ۲ هزار کیلومتر را تولید و انبوه سازی کنیم که این اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ما را نشان می دهد.

انتهای پیام/