کد خبر: 7183 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

مشاور رییس مجلس:

اشراف گری مسئولان ، قدرت نرم ایران را تضعیف می کند

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت:خلف وعده ها لطمه جدی به هویت اروپا وارد خواهد کرد و منتظر اروپایی با توجه به اتمام وعده به قول های خود عمل کنند وگرنه ما راه خود را با قدرت ادامه می دتاهیم و روسیاهی به زغال خواهد بود.

اشراف گری مسئولان ، قدرت نرم ایران را تضعیف می کند

به گزارش ابصارخبر منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اشراف گری قدرت نرم ایران  که در جهان زبانزد است و با اتحاد مردم و مسئولین به وجود آمده را از بین می برد.

وی  با اشاره به اینکه علل سقوط امپراطوری عثمانی نیز اشراف گری بود افزود:مسئولین اشراف گرا  درد جامغه را متوجه نمی شوند می بایست برای حفظ تعادل  نظام و  پر  کردن حفره های اجتماعی و اقتصادی  مسئولان با توده مردم فاصله نداشته باشند.

مشاور رییس مجلس گفت:فضای مجازی ابزاری  است که هم ما می توانیم از آن استفاده کنیم و هم دشمنان ؛هرچه قدر ما کمتر از این فضا بهره ببریم دشمن بیشتر نفوذ می کند.

وی تصریح کرد:باید با تمامی داشته هایمان  به فضای مجازی ورود کنیم و از ظرفیت های سایبری بسیج نیز برای روشنگری در مقابل هجویات دشمنان استفاده کنیم.

حقیقت پور با اشاره به خلف وعده ها اورپا در اجرای ساز و کار های مالی تاکید کرد:اروپایی هاهمانند آمریکایی ها نشان دادند ریسمان محکمی ندارند و هماهنطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کده بودند اینها هم بد قول از اب در آمدند.

مشاور رییس مجلس گفت:خلف وعده ها لطمه جدی به هویت اروپا وارد خواهد کرد و ما منتظریم اروپایی ها با توجه به اتمام موعد مقرر به قول های خود عمل کنند وگرنه ما راه خود را با قدرت ادامه می دهیم و روسیاهی به زغال خواهد ماند.

انتهای پیام/ش