کد خبر: 7204 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی دانشگاه محقق منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر علی خالق خواه به عنوان مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره منصوب شد.

مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی دانشگاه محقق منصوب شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تاکید بر تقویت ارتباط این دبیرخانه با شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در همین راستا باید از ظرفیت اساتید شناخته شده ملی در حیطه نظریه پردازی جهت انتقال اطلاعات به اساتید دانشگاه محقق اردبیلی بهره برد.

حبیبی افزود: از عموم همکاران رشته های علوم انسانی، علوم تربیتی و روانشناسی، هنر و معماری می خواهم تا در حیطه نظریه پردازی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی است، حداکثر تلاش لازم را به عمل آورند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت تقویت کرسی نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی تاکید و تصریح کرد: در همین راستا، مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه باید در شوراهای دانشکده های علوم انسانی و علوم تربیتی و روانشناسی حضور یافته و به تبیین و اطلاع رسانی در خصوص کرسی های نظریه پردازی اقدام نماید.

گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر اسماعیل صدری در مدت تصدی این سمت تقدیر و حکم دکتر علی خالق خواه به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ج