کد خبر: 7205 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان اردبیل با دانشگاه محقق اردبیلی

تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان اردبیل با دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به انجام همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی میان دو دانشگاه تاکید کرد و گفت: جای خوشحالی است که دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان برای تقویت بنیه علمی خود در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی تحصیل می کنند.
وی اضافه کرد: با تقویت بنیه علمی معلمان در دانشگاه ها، قطعا اثرگذاری آنها در میان دانش آموزان نیز بیشتر خواهد شد.
حبیبی با تاکید بر اینکه علاوه بر اساتید و معلمان، دانش آموزان و دانشجویان نیز باید برای ارتقای بنیه علمی خود تلاش کنند، تصریح کرد: ما نیز به عنوان اساتید دانشگاه، باید علاوه بر دوران مدیریت خود، در دوران معلمی نیز تلاش کنیم.
دکتر رضا عبدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز با بیان اینکه تلاش ما در دانشگاه فرهنگیان تقویت سواد علمی و ایجاد نگرش های صحیح در میان دانشجو معلمان است، گفت: نتیجه این فعالیت ها اتفاقات بزرگ در دانشگاه ها خواهد بود که منجر به توسعه پایدار نیز خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه رسالت دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه فرهنگیان مقدس و شبیه هم است، افزود: معلمان مسئولیت توسعه جامعه را بر عهده دارند و در همین راستا باید کمک حال آنان باشیم.
گفتنی است تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در زمینه های تالیف، ترجمه، ویرایش و انتشار کتب و نشریات علمی و آموزشی، کاربردی کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی، انجام پروژه های پژوهشی و آموزشی، طراحی و برگزاری کارگاه های آموزشی، سمینارها، همایش ها و نمایشگاه ها، تشکیل جلسات و مراسم بزرگداشت و تجلیل از مولفان و مترجمان، چاپ و انتشار نشریات معتبر علمی پژوهشی، طرح های تحقیقاتی مشترک و غیره می باشد.

انتهای پیام/ج