کد خبر: 7222 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶

استاندار اردبیل:

افزایش ثروت مردم راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی

استاندار اردبیل با بیان اینکه پارک های علم و فناوری حلقه اتصال دولت، دانشگاه و صنعت در برهه فعلی هستند، گفت: افزایش ثروت مردم جامعه، یکی از راهکار های پیروزی در جنگ اقتصادی است که می تواند توسط پارک علم و فناوری محقق شود.

افزایش ثروت مردم راهکار پیروزی در جنگ اقتصادی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پارک علم و فناوری استان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد با بیان اینکه امروز در وضعیت جنگ اقتصادی به سر می بریم گفت: تنها راه نجات  از این جنگ بزرگ افزایش ثروت مردم در برابر افزایش هزینه ها است.

وی با بیان اینکه کار جهادی شبانه روز نمی شناسد، گفت: ایجاد وحدت نظر و هماهنگی در امور، لازمه حضور در این میدان سخت است.

بهنام جو در ادامه سخنان خود به نقش و جایگاه پارک علم و فناوری در شکوفایی اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: پارک های علم و فناوری در واقع حلقه اتصال دولت، دانشگاه و صنعت در کشور است.

وی افزایش ثروت جامعه را از مهمترین عوامل موفقیت در نبرد اقتصادی دشمن عنوان کرد و گفت: تجاری سازی ایده ها و تبدیل فکر به ثروت از جمله مهمترین وظایف پارک های علم و فناوری است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه جوان به حمایت نیازمند است، گفت:دستگیری از جوانان خلاق و توانمند که تمکن مالی ندارند  از وظایف استانداری است.

وی در پایان سخنان خود از رئیس جدید پارک علم و فناوری استان خواست با تدوین برنامه سالانه و ارائه آن به استانداری سهم دستگاه های اجرایی در تحقق افق یکساله نیز مشخص شود تا خروجی کار و اشتغال جوانان استان در کنار افزایش ثروت جامعه بیشتر،  بیشتر نمایان شود.

انتهای پیام/ج