کد خبر: 7258 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به مناسبت 22 بهمن

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به مناسبت 22 بهمن

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله 22 بهمن و طلوع نور و فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادمان حماسه پیروزی واوج تبلور و به بار نشستن مقاومت و پایمردی های ملت آزادیخواه ایران علیه ظلم و ستم و خفقان رژیم پهلوی و  روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.
اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرور اجمالی موقعیت گفتمانی و کارکردی انقلاب اسلامی، گواه این واقعیت شیرین می باشد که تاریخ انقلاب ، به رغم تلاش های مستمر عوامل و ایادی استکبار جهانی در قالب گروه تروریستی منافقین در اوایل انقلاب، تحمیل جنگ ۸ ساله، وضع تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ملت ایران، طراحی و اجرای انواع توطئه های فرهنگی و اجتماعی در قالب جنگ نرم و مشحون از موفقیت های بی شمار راهبردی در عرصه های مختلف است که در این راستا نقش دانشگاهیان در پیشبرد برنامه های  تحول و توسعه و کسب دستاوردهای درخشان برای کشور، بی بدیل و غیرقابل انکار بوده است. نظام جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان، چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نیز درک خواهند کرد.
بی تردید دانشگاهیان دانشگاههای استان اردبیل نیز دست در دست مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار شهرستان اردبیل، تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) امسال با حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از انقلاب اسلامی به عنوان امانتی که از پس چهل سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به بلوغ امروز خود رسیده است حفاظت نموده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

انتهای پیام/ج