کد خبر: 7502 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱

همزمان با جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)

فعالان فرهنگی و مذهبی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه تجلیل از فعالین فرهنگی و مذهبی دانشگاه محقق اردبیلی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در سالن شهید خودسیانی برگزار شد.

فعالان فرهنگی و مذهبی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه تجلیل از فعالین فرهنگی و مذهبی دانشگاه محقق اردبیلی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در سالن شهید خودسیانی برگزار شد.

عزیز حبیبی رییس دانشگاه ذز ابتدای این مراسم سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت و افزود: حوزه فرهنگ از پیچیده ترین حوزه های زندگی است، صحبت از فرهنگ مقوله ای کلی را شامل می شود که فرهنگ اسلامی، مذهبی و زیستن بر پایه ی مذهب می باشد.دغدغه ی فرهنگی یکی از موضوعات روز تمام جوامع بشری است.

وی گفت: ورود عالمانه به بحث های فرهنگی موجود در جامعه و شناسایی مشکلات با کمک جامعه دانشگاهی بویژه اساتید در جهت برطرف کردن مشکلات و چالش های موجود در محیط دانشگاهی محقق می شود. در حوزه ی فرهنگ نیز ورود به موضوعات باید کاملا شناخته شده و آگاهانه باشد. 

حجت الاسلام عبداله حسنی مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه نیز با بیان اینکه بهترین الگوی ما در زندگی اهل بیت (ع) است، گفت: کار فرهنگی به معنای بالا کشیدن استعدادها است و همه ما وظیفه داریم برای ارج نهادن به جایگاه رفیع انسانی همدیگر را یاری کنیم.

در پایان این مراسم از دانشجویان فعال در زمینه فرهنگی و مذهبی (تشکل های اسلامی، کانونهای نهاد نمایندگی، معاونت فرهنگی، دانشکده ها) و همچنین از سه تن از فعالین نماز تجلیل شد.
 

انتهای پیام/ج