کد خبر: 7509 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

درهمایش تحصیل و پژوهش در خارج از کشور مطرح شد

فعالیت در انجمن های علمی، فرصتی برای تمرین کارگروهی دانشجویان در زمینه های علمی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: فعالیت در انجمن های علمی به دانشجویان فرصتی برای تمرین کارگروهی در زمینه های علمی را می دهد.

فعالیت در انجمن های علمی، فرصتی برای تمرین کارگروهی دانشجویان در زمینه های علمی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معرفت سیاهکوهیان در همایش تحصیل و پژوهش در خارج از کشور با بیان این مطلب افزود: فعالیت در انجمن های علمی به دانشجویان فرصتی برای تمرین کارگروهی در زمینه های علمی را می دهد.
وی اضافه کرد: فعالیت در انجمن های علمی موجب ایجاد روحیه تشکیلاتی و کار جمعی در دانشجویان می شود و ما آماده حمایت از طرح ها و ایده های دانشجویان در حوزه های مختلف هستیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: قسمتی از کارهای دانشگاه را به دانشجویان برون سپاری می کنیم تا از این طریق هم برای دانشجویان درآمدی ایجاد شود و هم فرصتی ایجاد می شود تا دانشجویان دروس خود را به صورت عملی تجربه کنند.
سیاه کوهیان با اشاره به اینکه انجمن ها و برنامه های دانشجویی زمینه ساز مسئولیت پذیری دانشجویان در آینده را فراهم می کند، ادامه داد: انجمن های علمی بهترین بازوی کمکی برای دانشگاه هستند.
وی با اشاره به اینکه هر دانشجویی باید در زمان فارغ التحصیلی دارای مهارت باشد، اضافه کرد: دانشجویان با مهارت آموزی می توانند برای خود و دیگران اشتغالزایی کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان با دو بال دین و علم می توانند پیشرفت کرده و به جامعه و کشور کمک کنند.
یادآور می شود در این همایش نحوه پذیرش در دانشگاه های ژاپن و آلمان توسط سخنرانان به دانشجویان تبیین شد.