کد خبر: 7561 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱

باحکم مسئول سازمان بسیج دانشجویی اردبیل

دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن اردبیل معرفی شد

طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل سجادگلی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به عنوان دبیر جدید قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل منصوب شد.

دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  طی حکمی از سوی پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل سجادگلی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اردبیل به عنوان دبیر جدید قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل منصوب شد.

پیش از این پوریا خلیلی نیا دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به مدت 2 سال عهده دار این مسئولیت بود.

گلی در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین ماهیت قرارگاه احمدی روشن پرداخت و گفت: قرارگاه احمدی روشن استان با تشکیل هسته های مطالبه گری علمی و تخصصی در بین دانشجویان، پیگیری حل مسائل بومی با راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه سخنان خود فعالیت های تاثیرگذار کادر قبلی را یادآور شد و گفت:  قرارگاه  شهید احمدی روشن در سال گذشته در راستای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان برای مطالبه‌گری از مسئولان و پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌های مردم گام های مثمر ثمری برداشته است.

دبیر جدید قرارگاه احمدی روشن اردبیل با بیان اینکه جامعه بدون مطالبه یک جامعه مرده و بدون آرمان است، تصریح کرد: قشر دانشجویی نیز با علم به این موضوع، در راستای مطالبه گری از مسئولان فعالیت می‌کند.

وی در پایان سخنان خود به برنامه های پیش روی این قرارگاه اشاره کرد و گفت: تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری در خصوص حل مسائل و مشکلات بومی استان مانند وضعیت نامناسب جاده‌ها و راه‌های ارتباطی استان، وضعیت راه آهن اردبیل، نبود صنایع مادر و دانشگاه صنعتی در استان، از جمله مهم‌ترین مواردی است که در اولویت مطالبه‌های دانشجویی قرار دارد.

 

انتهای پیام/ج