کد خبر: 7579 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل :

خطبه های رهبر معظم انقلاب، آرامش را به جامعه بازگرداند/ نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل به خطبه تاريخي رهبر فرزانه انقلاب در 29 خرداد سال 88 اشاره کرد و گفت: این خطبه رهبري در واقع زمينه ساز حماسه هاي 8 و 9 دي شد.

خطبه های رهبر معظم انقلاب، آرامش را به جامعه بازگرداند/ نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین فرازهایی از خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 خرداد سال 88 پرداخت و گفت: روشنگری رهبر معظم انقلاب در آن روز و به تبع آن شعور و بصيرت مردم آذربايجان و ايران در 8 و 9 دي موجب شد تا دسيسه طراحي شده از سوي استکبار با شكست مواجه شود.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در اين خطبه خط و مشي فتنه گران را با افرادي كه زاييده انقلاب هستند جدا كرد و پس از خطبه هاي ايشان آرامش به جامعه بازگشت.

این استاد حوزه و دانشگاه به سعه صدر رهبر فرزانه انقلاب در برخورد با فتنه گران اشاره كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در آن زمان بارها خواست تا فتنه گران را به راه اصلي انقلاب باز گرداند چراكه زماني در راه انقلاب زحمت كشيده بودند ولي فتنه گران به جاي استفاده از اين فرصت بر لجاجت و حرمت شكني هاي خود ادامه دادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته با فتنه هاي زيادي رو به رو بوده خاطرنشان كرد: چيزي كه موجب شده اين نظام همچنان محكم و استوار پا برجا بماند، اين است كه اين نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد و از سوي ملت پذيرفته شده است و تحرك عده ناچيزي نمي تواند اين حركت بزرگ مردمي را از حركت باز دارد.

انتهای پیام/ج