کد خبر: 7583 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل؛

حضور ۱۶ استارت آپ پارک علم وفناوری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی اکو

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با افتتاح نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت ۱۶ تیم استارت آپی در ۱۷ غرفه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

حضور ۱۶ استارت آپ پارک علم وفناوری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی اکو

حبیب ابراهیم پور در حاشیه نمایشگاه بین المللی حوزه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، اظهارداشت: دومین نمایشگاه گردشگری سلامت باحضور کشورهای عضو اکو و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی استان گشایش یافت.

وی با اشاره به اینکه هسته ها و فناوری های پارک که در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می کنند دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند؛ افزود: این نمایشگاه فرصت های خوبی را فراهم کرد تا هسته ها و فناوران دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با توانمندهای خود در عرصه بین المللی آشنا شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از فعالیت و شرکت ۱۶ تیم استارت آپ استان اردبیل خبرداد و افزود: تیم های حاضر استارت آپی در قالب ۱۷ غرفه دستاوردها و طرح های خود را در موضوعات مختلف به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در طی این دور روز استقبال خوبی از سوی میهمان خارجی برای انعقاد قرارداد در حوزه های مختلف پارک علم و فناوری و گردشگری سلامت شده است افزود: تاکنون توانسته ایم نظرات بسیاری از میهمانان را برای مشارکت و همکاری با پارک علم و فناوری استان اردبیل به خود جلب کنیم.

ابراهیم پور گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ میهمانان خارجی عضو اکو ۳۰ خردادماه به کار خود پایان خواهد داد.