پربازدیدترین ها

کد خبر: 7594 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱

وزیر ورزش و جوانان در اردبیل

توسعه ورزش حرفه‌ای اردبیل جزو اولویت‌های وزارت ورزش در اردبیل

وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه زیر ساخت‌های ورزش حرفه‌ای جزو اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در استان اردبیل است.

توسعه ورزش حرفه‌ای اردبیل جزو اولویت‌های وزارت ورزش در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در جریان سفر به اردبیل  در جمع خبرنگاران گفت: توسعه زیر ساخت‌های ورزش حرفه‌ای جزو اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در استان اردبیل است.

وی افزود: اردبیل به جهت میزبانی شایسته در مسابقات امیدهای آسیایی و انتخابی جهان در هفته چهارم بازی‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب شد.

سلطانی‌فر تصیح کرد: انتخاب دو استان از جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی در بازی‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان نشان از امنیت و امکانات لازم ایران اسلامی برای ورزش‌کاران و علاقه‌مندان ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان که برای دیدار نخست هفته چهارم والیبال لیگ ملت های جهان به اردبیل سفر کرده بود پس از ورود به استان با حضور در مجموعه های ورزشی اردبیل از جمله مجموعه ورزشی علی دایی در جریان روند پیشرفت مراحل عمرانی این  سالن سرپوشیده قرا گرفت.

سالن ورزشی چندمنظوره 12بهمن در فضایی به مساحت یک‌هزار و 200مترمربع و با هزینه بیش از 30میلیارد ریال در شهر اردبیل احداث شده است.

وزیر ورزش و جوانان پیش از افتتاح این مجموعه ورزشی از پیست بزرگ تارتان اردبیل در مجموعه ورزشی علی دایی که در حال ساخت است بازدید کرد.

گفتنی است؛ سلطانی‌فر عصر امروز با سفر به اردبیل ضمن حضور در سالن ورزشی 6هزارنفری حسین رضازاده از و تماشای بازی والیبال بین تیم‌های ایران و پرتغال بازدید و افتتاح طرح‌های ورزشی را انجام داد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر 2روزه به اردبیل فردا با حضور در شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد چند طرح ورزشی را افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد کرد.

انتهای پیام/ج