کد خبر: 7643 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل؛

بسیجیان پیشتاز میدان های عمل هستند/ بسیج به دنبا حل مشکلات مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیجیان همواره در میدان عمل جلوتر از سایر نیروها عمل کرده اند، گفت: با تمام توان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌ کنیم.

 بسیجیان پیشتاز میدان های عمل هستند/ بسیج به دنبا حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) عصر امروز در همایش بزرگ مجمع بسیج استان که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن ولایت برگزار شد، با بیان اینکه اردبیل یکی استان های شهید پرور و انقلابی با علما و مجتهدین بزرگ، است، گفت: اردبیل یکی از سرزمین های پاک، ولایی و ولایتمدار زیر بیرق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دلسوز انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه بسیج یک مجموعه فاخر، ارزشمند و یک موهبت الهی با توان بالا است که برای کمک به پیشرفت و کارآمدی نظام تشکیل یافته است، گفت: با تمام توان در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.

بابازاده به گردهمایی پرشور و گسترده ۲۰ هزار نفری اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان همواره در میدان عمل جلوتر از سایر نیروها هستند و با تمام توان خود در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از ابتدای انقلاب همواره کسانی بوده‌اند که توان بسیج را باور کردند و به نیروهای انقلابی بسیجی میدان دادند تا شاهد حماسه‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف باشیم. 

وی تصریح کرد: بسیج، در آغازین سال‌های انقلاب اسلامی به سبب تحمیل جنگ توسط کشور‌های معاند، دفاع از تمامیت ارضی کشور را در اولویت خود قرار داد و با رشادت‌های فراوان از میهن اسلامی دفاع کرد.

فرمانده سپاه اردبیل با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور مورد هجمه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از سوی دشمنان قرار گرفته است، تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی باید با وحدت و انسجام و همدلی در کنار دلسوزان نظام برای پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات گام بردارند.

وی گفت: مردم استان اردبیل همواره به سبب عشق و ارادت خاص خود به مکتب الهی امام حسین(ع) در تمامی شرایط سخت کشور بسیجی‌وار به نظام و انقلاب کمک کرده‌اند و اردبیل سرزمین ۳۴۰۰ شهیدی است که گاها یک بار نامشان مطرح نشده است.

وی با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی در آب های خلیج فارس، گفت: این اقتدار سپاه و بسیج است که به لطف و عنایت خداوند متعال و با همت همین بسیجیان پاک به دست آمد و اقتدار و عظمت سپاه و بسیج را به دشمنان نشان دادند.

سردار بابازاده با بیان اینکه مجمع بسیج خاصیت سیاسی  و احزابی ندارد و  هدفش برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم است ، تصریح کرد: همه باید دلسوز نظام باشیم.

انتهای پیام/ج