کد خبر: 7680 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴

معاون سياسی و امنيتی استانداری اردبيل

برجام، ننگی ابدی بر پيشانی آمريكا است/ ملت طاغوت شکن، تحریم ها را پشت سر می گذارد

معاون سياسی و امنيتی استانداری اردبيل با بیان اینکه علم آموزی و اخلاق مداری بايد از برنامه های راهبردی اتحاديه انجمن های اسلامی دانش آموزان باشد، گفت: ملتی که طاغوت را شكست می‌دهد،می تواند با همدلی و تلاش، تحريم‌ها را نيز پشت سر ‌بگذارد.

برجام، ننگی ابدی بر پيشانی آمريكا است/ ملت طاغوت شکن، تحریم ها را پشت سر می گذارد

به گزارش ابصارخبر، بهروز ندايی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری اردبيل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تشکیلاتی اتحادیه دانش آموزان سراسر کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد،حفظ ارزش‌های اسلامی و معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دانست و گفت: علم آموزی، تهذيب و اخلاق مداری بايد از برنامه های راهبردی اتحاديه دانش آموزان قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به شعار انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری‌ اسلامی شعار سرنوشت‌ ساز ملت ايران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ايران با اتحاد مردم، رهبری امام خمینی(ره) و ايمان به خدا به پيروزی رسيد.

ندایی تحريم‌های ظالمانه‌ دشمنان نظام را یادآور شد و گفت: وقتی ملتی طاغوت زمان را شكست می‌دهد پس می تواند با همدلی و تلاش مضاعف، تحريم‌های آنها را نيز پشت سر ‌بگذارد.

برجام، ننگی ابدی بر پیشانی آمریکا

معاون استاندار اردبيل خروج از برجام را ننگی بر پيشانی آمريكا دانست و گفت: آمريكا نتوانست ساير كشورهای اروپايی را با سياست‌های اشتباه خود همراه كند و با خروج از برجام در واقع خود را در انزوا قرار‌داد.

ندایی حربه‌ جديد دشمن را ايجاد يأس و نااميدی در مردم و بدبينی به اصل نظام و حاكميت عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد با ايجاد اختلاف بين قوميت‌ها و مذاهب و ايجاد تفرقه باعث تضعيف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود به همین خاطر با شیوه های مختلف می کوشد تا حس ناكارآمدی نظام را برای مردم القا كند.

وی افزود: در چنين وضعيتی دولت تلاش می کند تا با برنامه‌ريزهای انجام شده اين برهه از زمان را نیز با سرافرازی طی كند.

انتهای پیام/ج