کد خبر: 7721 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷

پیروزی پرگل تیم فوتبال باشگاه ایرانیان اردبیل مقابل تیم رئال مادرید باکو

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل از پیروزی پرگل تیم اردبیل برابر رئال مادرید باکو خبرداد و گفت:تیم اردبیل توانست در مقابل تیم رئال مادرید باکو با نتیجه ۹ بر ۳ به پیروزی برسد.

پیروزی پرگل تیم فوتبال باشگاه ایرانیان اردبیل مقابل تیم رئال مادرید باکو

به گزارش ابصارخبر، مهدی شیخلوند مربی فوتبال و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از پیروزی پرگل تیم اردبیل برابر رئال مادرید باکو خبرداد و گفت: گفت: طی سه بازی تدارکاتی بین تیم ۱۲ سال این باشگاه و تیم های مطرح باکو آذربایجان، تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل توانست مقابل تیم رئال مادرید باکو با نتیجه ۹ بر ۳ به پیروزی برسد.

وی به برگزاری اردوی آماده سازی تیم فوتبال اردبیل در شهر باکوی آذربایجان و انجام سه مسابقه تدارکاتی با تیم های مطرح آذربایجانی اشاره کرد و گفت: طی این مسابقات  تیم فوتبال 12 ساله های باشگاه ایرانیان اردبیل موفق به کسب برد با نتیجه ۹ بر ۳ مقابل رئال مادرید باکو شد.
وی افزود: پیش از این تیم اردبیلی با نتیجه  ۱_۱ در مقابل تیم زیره باکو مساوی و در مقابل تیم اینتر باکو با نتیجه ۰ بر ۲ باخته بودند.
 
شیخلونددر پایان سخنان خود به سوابق این باشگاه فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: معرفی ده ها بازیکن به لیگ های برتر کشور در رده های پایه، معرفی چندین بازیکن به تیم های ملی پایه، باشگاه برتر استان،مدرسه نمونه کشور در سالهای گذشته از جمله افتخارات باشگاه ایرانیان اردبیل است.
وی افزود: درحال حاضر نیز هادی حافظی ، محراب اسماعیلی و اسماعیل قلیزاده سه بازیکن ۱۴ سال این باشگاه در اردوی تیم ملی نونهالان کشور مشغول به فعالیت هستند.
 
انتهای پیام/ج