کد خبر: 7759 ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

برگزاری مراسم سالروز تولد شهید مدافع حرم توسط کودکان مبتلا به سرطان در اردبیل+تصاویر

جمعی از کودکان مبتلا به بیماری سرطان در اردبیل با برگزاری مراسمی، سی و یکمین سالروز تولد شهید مدافع حرم علی آقایی را گرامی داشتند.

برگزاری مراسم سالروز تولد شهید مدافع حرم توسط کودکان مبتلا به سرطان در اردبیل+تصاویر

به گزارش ابصارخبر، عصر امروز جمعی از کودکان مبتلا به بیماری سرطان اردبیل با برگزاری مراسمی که با حضور همسر شهید علی آقایی برگزار شد، سی و یکمین سالروز تولد این شهید مدافع حرم را در بنیاد شمیم مهر گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی پس از مداحی در وصف مولای متقیان و شهدای والا مقام، کودکان تحت پوشش بنیاد شمیم مهر استان اردبیل به منظور گرامی داشت سالروز تولد شهید علی آقایی نقاشی هایی با موضوع کیک تولد ترسیم کردند و هدایایی از طرف همسر این شهید دریافت کردند

شهید علی آقایی در سال ۱۳۶۶ در اردبیل به دنیا آمد، وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران بود، اما به جهت شدت علاقه به اهل بیت(ع) در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم و مسلمان منطقه به سوریه اعزام و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ هفتم اسفند ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والا مقام بعد از ۴ سال دوری و چشم انتظاری  به میهن اسلامی بازگشت و با شکوه خاصی پس از طواف حرم مطهر اما رضا(ع) در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ج