کد خبر: 7775 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل :

دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران/ ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران است.

دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران/ ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس

حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی  اظهار کرد: دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران است و ملت قهرمان ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی بی‌نظیر اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس با سرمایه‌های معنوی به نتیجه رسیده است، افزود: دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران اسلامی  است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان بیان کرد: دشمنان قسم‌خورده این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون لحظه‌ای از هدف خود برای ساقط کردن نظام و انقلاب عقب‌نشینی نکرده‌اند ولی به لطف الهی و با رهبری هوشیارانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، تمام نقشه‌های شوم آنان نقشه بر آب شده است.

وی هفته دفاع مقدس را یاد آور مجاهدت‌ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دفاع جانانه رزمندگان حاکی از ایمان و باور قلبی آنان و لبیک به فرمان ولایت فقیه در دفاع از اسلام و وطن اسلامی بود.

عابدی تاکید کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و ایستادگی است و فرزندان ایران اسلامی توانستند در هشت سال دفاع مقدس، اقتدار و عزت را برای ملت ایران نهادینه کنند و به دنیا نشان دهند که این ملت زیر بار ظلم نمی‌رود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل تشریح کرد: از جمله ثمرات دفاع مقدس می‌توان به تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال و تمامیت ارضی کشور اشاره کرد.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده را مهم و ضروری دانست و گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید نسل جوان را با رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد.