کد خبر: 7812 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) انجام گرفت؛

افتتاح دوره بینش مطهر ثامن الائمه در شهرستان پارس آباد

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان اردبیل از افتتاح دوره آموزشی بینش مطهر ویژه خواهران در شهرستان پارس آباد خبرداد و گفت: این دوره آموزشی تحت عنوان دوره ثامن الائمه در حوزه علمیه خواهران این شهرستان آغاز شد.

افتتاح دوره بینش مطهر ثامن الائمه در شهرستان پارس آباد

محمد رضا توانا مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان اردبیل از افتتاح دوره آموزشی بینش مطهر ویژه خواهران همزمان با سالرو شهادت امام رضا(ع) در شهرستان پارس آباد خبرداد و گفت: این دوره آموزشی که که تحت عنوان دوره ثامن الائمه در حوزه علمیه خواهران پارس آباد برگزار می شود، مجموعه آثار شهید مطهری تدریس خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اولین دوره آموزشی است که در حوزه علمیه پارس آباد برگزار می شود، گفت: شهرستان پارس آباد از جمله بهترین مراکز بنش مطهر در استان اردبیل است که سابقه برگزاری 3 دوره کامل بینش مطهر را در کارنامه خود دارد.

توانا در ادامه سخنان خود به تشریح دوره بینش مطهر پرداخت و گفت: دوره‌ بینش مطهر در ۴ سطح طراحی شده است که هر سطح، در یک سال به صورت فشرده، برگزار می‌شود.

وی به ملاک قبولی در این دوره نیز اشاره کرد و گفت: نمره قبولی هر کتاب،اخذ 60 درصد نمره آزمون و نیز 60 درصد نمره عملی(مباحثه) است.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان اردبیل به تشریح نتایج بینش مطهر در افراد پرداخت و گفت: ارتقای بصیرت دینی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگرفته از سیره ائمه معصومین و تعالیم اسلام در افراد شرکت کننده در طرح، در کنار ارتقای قدرت تحلیل و بصیرت افزایی از جمله برکات دوره بینش مطهر در جامعه است.

انتهای پیام/ج