کد خبر: 7815 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷

مستند صفر تا صد، با موضوع کارآفرینی در اردبیل ساخته می شود

تهیه کننده کننده مستند صفر تا صد گفت: مراحل پیش تولید مستند تلویزیونی با موضوع کارآفرینی تقریبا به پایان رسیده و تصویربرداری آن به زودی آغاز می شود.

مستند صفر تا صد، با موضوع کارآفرینی در اردبیل ساخته می شود

امیر محمدی تهیه کننده کننده مستند تلویزیونی صفر تا صد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از پایان مراحل پیش تولید مستند تلویزیونی با موضوع کارآفرینی در اردبیل خبرداد و گفت: تصویربرداری این مستند فاخر و مرتبط با اقتصاد مقاومتی به زودی آغاز می شود.

وی به تبیین اهمیت موضوع کارآفرینی و تاثیر مستقیم آن بر بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال جوانان در استان اردبیل پرداخت و گفت: این موضوع مهم ما را بر آن داشت تا در قالب ساخت فیلم و معرفی فعالان عرصه کارآفرینی در استان اردبیل، زمینه های حضور سایر ایده پردازان و فن آوران را در این عرصه فراهم کنیم. 
محمدی در ادامه سخنان خود  ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید، گفت: در همین راستا و با حمایت های بی دریغ بهرام آقاخانی، مدیرکل و اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان  اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، پیش تولید این کار با همکاری موسسه مردم نهاد نقش آفرینان شهر هنر از اوایل شریور ماه در اردبیل آغاز شده بود.
وی افزود: با توجه به نگاه متفاوت عوامل فیلم نسبت به موضوع کارآفرینی و مصاحبه و گفت و گوهای مفصل با کارآفرینان استان، پیش تولید این کار حدود ۲ ماه به طول انجامید که از اهمیت موضوع برای گروه فیلمسازی حکایت می کند.
تهیه کننده مستند صفر تا صد در پایان سخنان خود به معرفی عوامل تولید این مستند تلویزیونی پرداخت و گفت: احسان ظهیری اردبیلی از فیلمسازان جوان استان اردبیل به عنوان کارگردان و  صدیف حسین زاده نیز سرپرستی گروه تحقیق مستند فوق الذکر را بر عهده دارند.
 

انتهای پیام/ج