سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 7818 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آزادگان نیر+ تصاویر

طی مراسمی که با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در شهرستان نیر برگزار شد، سید عباس حسینی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آزادگان نیر معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آزادگان نیر+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با حضور  حجت الاسلام احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل، مرتضی درآبادی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی علم الهدی و شایگان رئیس مرکز آموزش عالی آزاد نیر و معاونانش در سالن جلسات این مرکز آموزشی برگزار شد.

نادر شایگان رئیس مرکز آموزش عالی آزادگان نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به منویان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: ضرورت برخورداری از درک سیاسی و اهتمام به فعالیت های دانشجویی از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشجومعلمان و بسیج دانشجویی است که در این زمینه همه باید بکوشیم تا به دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های بسیج زبانزد خاص و عام است، گفت: ایجاد زمینه قدرت تحلیل سیاسی از جمله برنامه هایی است که بسیج دانشجویی می تواند با انجام آن در سطح دانشگاه، دانشجومعلمان را در رسیدن به اهداف نظام تعلیم  و تربیت یاری کند.

شایگان در پایان سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت گرا است،گفت: اصل قضیه پرورش دانشجویان بصورت بسیجی در همه ابعاد ان است.

وی از بسیج دانشجویی خواست تا با ترویج علم، اخلاق و معنویت زمینه تعالی  هرچه بهتر دانشگاه را فراهم کنند.

حجت الاسلام احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نیر در ادامه این مراسم به پیامدهای هوا و هوس در زندگی انسان ها پرداخت و گفت: آمال و آپرزوهای دور و درزا  نیز هدف انسان را به خطر می اندازد چراکه آروزهای انسان پایانی ندارد و موجب فراموشی آخرت نیز می شود.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات مهدی اصلانی مسئول سابق بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان، سیدعباس حسینی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این مرکز معرفی شد.