کد خبر: 7824 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در اردبیل:

گفتمان استکبار ستیزی تا تحقق مدینه فاضله ادامه دارد/ تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در اردبیل به تبیین گفتمان استکبار ستیزی در جهان پرداخت و گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند مبارزه با استکبار و آمریکا پدیده‌ای مقطعی است در حالی که گفتمان استکبار ستیزی تا تحقق مدینه فاضله به دست حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه خواهد داشت.

گفتمان استکبار ستیزی تا تحقق مدینه فاضله ادامه دارد/ تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم

به گزارش ابصارخبر،  حجت‌الاسلام احمد پناهیان پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم اردبیل در پایان  راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: امروز پیام ملت ایران و جوانان انقلاب به دشمنان داخلی و خارجی این است که تا آخرین قطره خون پای ایستادگی استکبار خواهیم ایستاد.

وی افزود: این حضور هوشمندانه مردم بالاخص جوانان به دشمنان داخلی و خارجی هشداری دوباره می‌دهد که این ملت عظیم‌الشان با جان دل و از اعماق وجود در مبارزه با استکبار حاضر هستند.

پناهیان در ادامه سخنان خود به تبیین گفتمان استکبار ستیزی در جهان پرداخت و گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند مبارزه با استکبار و آمریکا پدیده‌ای مقطعی است در حالی که گفتمان استکبار ستیزی تا تحقق مدینه فاضله به دست حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه خواهد داشت و این نثر صریح قرآن است.

وی با بیان اینکه امروز بعضی از افراد به‌دنبال از بین بردن این گفتمان هستند، تصریح کرد: از روزی که در دهه ۶۰ به امام گفتند دیگر مردم از شعار مرگ بر آمریکا خسته شده‌اند تا امروز که دم از صلح امام حسن(ع) و سازش می‌زنند؛ همگان باید بدانند که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) هیچ تفاوتی در مبارزه و انقلابی‌گری ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود گفت: ما از همان روز گفتیم که با مستکبرین سر سازش نداریم و نخواهیم داشت چرا که این آیه قران است که در مقابل مستکبر سست حرف نزن و عقب نیا چرا که تو برتری و حق با تو است.

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان اردبیل به توطئه های روز افزود استکبار علیه ملت مقاوم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مگر در همین چند سال اخیر ۱۶۵ کشور جهان برای قدرت گرفتن داعش بسیج نشدند؟ خروجی این هم دشمنی استکبار چه شد؟ غیر از این بود که مسلمانان با مقاومت در برابر استکبار ایستاده و آن‌ها را شکست دادند.

وی در پایان سخنان خود به سابقه‌ی استکبارستیزی و انقلابی‌گری مردم غیور اردبیل اشاره کرد و گفت: اردبیل مملو از عاشقان انقلاب و ولایت است بطوریکه در همه عرصه های انقلاب تا به امروز شهدای گرانقدری همچو شهید مرحمت بالازاده‌ها تقدیم این و خاک کرده است.

 

انتهای پیام/ج