کد خبر: 7871 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد؛

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) از آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در اردبیل خبرداد و گفت: طرح جهیزیه آسمانی با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال برگزاری است.

آغاز ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام طرح جهیزی آسمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این طرح به منظور ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی در انجام است و علاقمندان جهت شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی نواحی استاندر این طرح شرکت کنند.

 وی افزود: در این طرح ۱۳ قلم از کالای مورد نیاز جهیزیه به قیمت ۶ میلیون تومان اهدا می‌شود که از این مبلغ نیز ۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز توسط متقاضی پرداخت می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۰۰ سری جهیزیه در بین متقاضیان در سطح استان توزیع شد، گفت: امسال نیز پیش بینی می‌شود ۷۰۰ سری جهیزیه  تا پایان سال در قالب طرح جهیزیه آسمانی در سطح استان اردبیل توزیع شود.

انتهای پیام/ج