کد خبر: 7905 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

عزاداری دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در سوگ شهادت فرمانده جبهه مقاومت

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی حسین وار و با قدرت تمام وارد سوریه شد و داعش را شکست داد، گفت: استکبارستیزی بزرگترین میراث وی برای ایرانیان است.

عزاداری دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در سوگ شهادت فرمانده جبهه مقاومت

 ظهر امروز مراسم سوگواری دانشگاه محقق اردبیلی با حضور پرشور دانشگاهیان اردبیل در مسجد این دانشگاه برگزار شد

حجت الاسلام عبدالله حسنی  رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه بالاترین درجه انسان رسیدن به شهادت، توحید و لقاالله است، گفت: سپاهیان ایران اسلامی با خدامعامله کردند تا بتوانند به این مقام پر فیض دست پیدا کنند.
وی افزود: سردار شهید سلیمانی به عهدی که با خدا بسته بود، رسید و انتظار شهادت یکی از بزرگترین خواسته های هر انسان مومن و ولایتمداری است.
 رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در ادامه سخنان خود به ویژگی های این فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مجاهده فی سبیل الله، اخلاص در عمل، دشمن شناس، بصیر، ولایتمدار و وطن پرستی از ویژگی های این سردار بزرگ بود.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حسین وار و با قدرت تمام وارد سوریه شد و داعش را شکست داد، گفت: استکبارستیزی بزرگترین میراث سپهبد سلیمانی برای ایرانیان است همه باید تلاش کنیم از این میراث بزرگ حراست کنیم.

انتهای پیام/ج