کد خبر: 7973 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد:

مسابقه مقاله نویسی کرونا ویروس، برگزار می شود

مملوکی مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه مقاله نویسی پیرامون کرونا ویروس در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف انعکاس نقش آفرینی دانشجویان در بحران های اجتماعی برگزار می شود.

مسابقه مقاله نویسی کرونا ویروس، برگزار می شود

مرتضی مملوکی مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر،از برگزاری مسابقه مقاله نویسی پیرامون کرونا ویروس در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقه با هدف انعکاس نقش آفرینی دانشجویان در بحران های اجتماعی برگزار می شود.

 مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل به تعطیلی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت خود جوش دانشجویان در تهیه و پخش بسته های بهداشتی و ضد عفونی معابر و مراکز اجتماعی و کم رنگ نشدن حلقه ارتباط دانشجویان با بسیج دانشجویی مسابقه مقاله نویسی پیرامون کرونا ویروس جهت کاربردی کردن راهکارهای حل مسأله طراحی و در دستور کار قرار گرفت.
 
وی به گفتمان سازی فعالیت های دانشجویی در خصوص مشارکت های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات احصاء شده و راهکارهای پیشنهاد ی  صاحبان مقالات جهت پیگیری و عملیاتی شدن در اختیار گروه های جهادی و قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل قرار خواهد گرفت.
 
مملوکی با بیان اینکه این مسابقه در 8 محور پیش بینی شده است، گفت: نحوه مقابله و مهار کرونا ویروس، بسیج ملی برای مقابله با کرونا ویروس، آرام سازی افکار عمومی از طریق استدلال های علمی، نحوه آموزش برای ارتقای سطح سواد و آگاهی مردم از جمله محورهای این مسابقه است.

مملوکی در ادامه سخنان خود به اهمیت عملیات روانی در رسانه های اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به مانور دشمنان در جهت وارونه نشان دادن حقایق ایران، و تخریب روجیه مردم، حضور دانشجویان در این فضا و زوشنگری در خصوص مسائل مطروحه توسط دشمنان حایز اهمیت است.

وی به بخش های دیگر این مسابقه علمی پرداخت و گفت: عملکرد رسانه ها و عملیات روانی در مورد بیماری کرونا، نحوه تقویت سیستم دفاعی بدن، حمایت و قدردانی از مدافعان سلامت در کنار نقش آفرینی بسیج دانشجوییدر افزایش تولیدات و یا توزیع عادلانه اقلام بهداشتی و کاهش میزان مبتلایان از جمله محورهای مسابقع مقاله نویسی کرونا ویروس است.

وی گفت: طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ج