کد خبر: 7993 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

فرماندار شهرستان پارس آبادخبر داد؛

میوه شب عید با قیمت مصوب در ۱۴ غرفه عرضه می شود / توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان پارس آباد

حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد از پیش بینی میوه شب عید با قیمت مناسب و مصوب خبر داد و گفت: میوه شب عید، مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز مردم شهرستان پارس آباد در انبارها و مغاره ها موجود است.

میوه شب عید با قیمت مصوب در ۱۴ غرفه عرضه می شود / توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان پارس آباد

به گزارش ابصارخبر، عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد از تامین ۳۵ تن سیب و ۴۵ تن پرتغال برای رفع نیاز شب عید خبر داد و گفت: میوه شب عیدی و مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز شهرستان در انبارها و مغاره ها موجود است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید دیده شده و جای هيچگونه نگرانی نیست، گفت: مواد غذایی و مایحتاج مردم به اندازه کافی تامین و تمامی خوار بار فروشی ها و فروشگاههای بزرگ مواد غذایی با حفظ بهداشت شبانه روزی در خدمت مردم هستند.
 
حاجی پور افزود: میوه شب عید به اندازه مورد نیاز شبهای عید بوده و در قیمتهای مصوب در ۱۴ غرفه در سطح شهر توزیع خواهد شد.
 
وی همچنین از افزایش واحدهای تولیدی ماسک در شهرستان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته با مشارکت سپاه و سازمانهای مردم نهاد و خیرین ّشهرستان بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.
 
فرماندار پارس آباد در پایان سخنان خود شکست زنجیره انتشار ویروس کرونا را با مشارکت و همکاری و انسجام و رعایت بهداشت و ماندن در خانه حتمی و امکان پذیر دانست و گفت: در این مسیر سلامت همه با هم هستیم و با توکل به خدا، مطمئنا موفق خواهیم بود. 
 
شهروند خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/ج