سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8095 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل

درمانگاه فوق تخصصی در اردبیل ساخته می شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: پروژه ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

درمانگاه فوق تخصصی در اردبیل ساخته می شود

به گزارش ابصارخبر، قادر برجی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل با مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع در قالب سه طبقه آغاز شد و کلیه بخش‌های درمانگاهی و کمیسیون‌های پزشکی در این ساختمان متمرکز خواهد بود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه مهم بیمارستانی، مرکز درمانی تخصصی مرکز استان به فوق تخصصی ارتقاء پیدا کرده و تعداد تخت‌های بستری به ۲۵۰ عدد خواهد رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: اعتبار اولیه برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است که پیش‌بینی می‌شود تا اتمام پروژه، اعتبار این طرح عمرانی بیمارستانی به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی بیان کرد: طبق قراردادی که با پیمانکار منعقد شده است پروژه باید در عرض ۲۴ ماه به اتمام برسد که پیش‌بینی می‌شود ظرف ۱۷ ماه آینده به اتمام برسد.

برجی ادامه داد: پروژه گسترش‌ اورژانس بیمارستان سبلان اردبیل از دیگر طرح‌های عمرانی این بیمارستان است که مساحت ۵۰۰ متری اورژانس به ۲ هزار متر افزایش خواهد یافت و تعداد تخت‌های آن نیز به ۳۴ تخت افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: برای ساخت، راه‌اندازی و تجهیز اورژانس بیمارستان سبلان ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت و برای تجهیز بخش‌های رادیولوژی، MRI و آزمایشگاه این بیمارستان‌ اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اختصاص داده ‌شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت:پروژه لاندری یا واحد شست‌وشوی البسه‌ بیمارستانی در مرحله پایانی و تحویل است که برای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته بود.