نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8098 ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲

مدیرکل اوقاف اردبیل:

ظرفیت های بالقوه اردبیل در امور وقفی استفاده شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در دیدار با معاون اموراداری مالی و حراست بنیاد توسعه و عمران کشور،گفت: این بنیاد فرصت بزرگ برای سرمایه گذاری در بخش موقوفات است.

ظرفیت های بالقوه اردبیل در امور وقفی استفاده شود

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده صبح دوشنبه در دیدار با معاون امور اداری مالی و حراست بنیاد توسعه و عمران موقوفات و بقاع متبرکه کشور عنوان کرد: باید از ظرفیت های بالقوه و بالفعل این استان در جهت امور وقفی استفاده شود.
وی اهمیت زمان را در انجام کارهای جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: باید از موقوفات به عنوان سرمایه های جاویدان انسان های خیرخواه و نیک اندیش، با جدیّت نگهداری و مراقبت شود.
مدیرکل اوقاف اردبیل با اشاره به این که بنیاد صندوق توسعه و عمران موقوفات کشور فرصت بزرگی در سرمایه گذاری موقوفات است، خاطرنشان کرد: با بنیاد توسعه در گذاری در زمینه های تولید، صنعت، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ساخت و ساز مسکن، احداث واحدهای تجاری و فعالیت های اداری، رفاهی در موقوفات دارای پتانسیل سرمایه گذاری مناسبی هستند آماده مشارکت و سرمایه گذاری در استان هستیم.
حجت الاسلام ستوده یادآور شد: کمک به عمران، احیا، توسعه، بازسازی و مرمت موقوفات و اماکن مذهبی و خیریه، مشاوره فنی و مالی، اداری، کارشناسی، ارائه خدمات مدیریت و پیمانکاری در امور کشاورزی، صنعتی، معدنی، معماری، شهرسازی، ساختمانی، راه سازی، و تأسیساتی از دیگر اقداماتی است که می توان با مشارکت بنیاد در راستای احیای موقوفات و آبادانی بقاع متبرکه انجام داد.

منبع: مهر