سرویس: حرکت های جهادی کد خبر: 8147 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل:

تداوم رزمایش کمک مومنانه در اردبیل/توزیع 3هزار و دویست بسته معیشتی در اردبیل

دهقانی نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل از اجرای آخرین بخش از مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در اردبیل خبرداد و گفت: در این بخش 3هزار و دویست بسته معیشتی توسط گروه های جهادی بسیج بین آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

تداوم رزمایش کمک مومنانه در اردبیل/توزیع 3هزار و دویست بسته معیشتی در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ پاسدار حسن دهقان نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز نوبت سوم مرحله اول کمک مومنانه  سپاه حضرت عباس (ع) که با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) در اردبیل آغاز شد، گفت: تا کنون با استفاده از کمک های مردمی و خیرین به 10 هزار خانوار آسیب دیده از کرونا خدمت رسانی شده است.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی به 16 هزار خانوار نیازمند نیز بسته معییشتی اهدا خواهد شد خاطر نشان کرد: این بسته ها توسط خیرین، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی امام راحل تهیه شده و توسط گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع می شود.

 حجت لاسلام نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل نیز به تبیین جامعه آرمانی پرداخت و گفت: در تمدن غرب که مردم اسیر شکم هستند،مردم ایران با الهام از تعالیم اسلام و تأسی از ائمه معصومین(ع) آنچه دارند با برادران دینی خود در طبق اخلاص قرارداده و تقسیم می کنند.

 

انتهای پیام/ج