سرویس: سیاسی کد خبر: 8171 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش ابصارخبر، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک اقدام راهبردی بود که مسئله فلسطین را میان مسلمانان جهان مطرح نمودند و از یک مسأله محدود خارج شد و به یکی از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام تبدیل گردید و روز قدس را محور همبستگی بین‌المللی مسلمانان قرار داد.

همچنین همان‌گونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله‌العالی) فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به‌وسیله‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.»

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهدای جبهه مقاومت بخصوص سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اعلام میداریم:
ضرورت حفظ وحدت امت اسلامی برای آزاد سازی فلسطین و قدس شریف؛ با توجه به متغیرات جدید منطقه ای و بین المللی، بیش از گذشته است زیرا علاوه بر اینکه فلسطین هنوز در اشغال صهیونیست ها قرار دارد؛ بسیاری از نظام های عربی از سوی صهیونیست ها تسخیر شده و در جهت خدمت به اسرائیل، کشورها و جریان های مقاومت اسلامی را به عنوان دشمن معرفی می کنند.

اگرچه امروز جرثومه های ظلم و فساد برای خاموش کردن ندای آسمانی مقاومت، به طراحی کارهای زشت، جنگ های نیابتی، پرورش گروه های سلفی، تکفیری، حملات سایبری و شبهه افکنی در فضای مجازی روی آورده اند ولی یقین بدانند که ندای آزادی خواهی مردم مظلوم جهان و فریاد مرگ بر اسرائیل آنها در مقابل مستکبران خاموش نخواهد شد، چراکه؛ یوم الله قدس، روز جهانی عزت و اقتدار اسلام است.

بر همین اساس و با تاسی به وعده حتمی خداوند متعال در قرآن کریم و آیه «و نرید أن نمن علی الذین استضعفوا فی الأرض و نجعلهم أئمّه و نجعلهم الوارثین»، چند صباحی به درهم پیچیدن تارهای سست عنکبوت تاریکی و ظلم و ستم نمانده است و وارثان حقیقی اسلام و حقیقت، دمیدن خورشید حاکمیت حق را به نظاره خواهند نشست.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با اعلام انزجار از اعمال رژیم غاصب اعم از نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و شهرک سازی در خاک مقدس وحی و تجدید بیعت با آرمان های پاک امام راحل و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظلّه العالی) بار دیگر بر همبستگی، اتحاد مردم آزاده دنیا تاکید نموده و رژیم غاصب و اربابشان آمریکا و شیطان بزرگ را محکوم می نماید.

انتهای پیام/ج