نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 8180 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

بیانیه بسیج حقوقدانان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت کرده و خواهد کرد و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

بیانیه بسیج حقوقدانان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش ابصارخبر، سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز جهانى است ، روزى نیست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله ی مستضعفین با مستكبرین است. امام خمینی(ره)

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس با ابتکار به یاد مادنی حضرت امام خمینی(ره) باعث شده است که این روز به نمادی همیشگی برای حق طلبی و حمایت از مظلومین در نزد تمامی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.  

روز با شکوه قدس، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان، تجسم امت واحد اسلامی و تجلی فریاد اعتراض مسلمانان جهان به اشغال قدس شریف است.  

با توجه به معامله منحوس قرن و خیانت کشورهای مرتجع منطقه به ویژه عربستان و بحرین در ارتباط با حمایت از رژیم اشغالگر،  لازم است امسال نیز مانند سال های قبل به هر شکلی که امکان دارد روز قدس را زنده نگه داریم.  و از حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم. 72 سال ستم وتجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و مرتکب نسل کشی ها و جنایت ها علیه بشریت در اراضی مقدس اشغال شده مسلمانان شده است.  

رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت کرده و خواهد کرد و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه ‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند اگرچه راهپیمایی دربرخی از نقاط جهان وجود ندارد. اما انزجار و مخالفت خود را ازطریق فضای مجازی از اهداف شوم صهیونیستی درمعامله قرن و پایتخت قرار دادن بیت المقدس و ایجاد سفارت خانه ها در سرزمین فلسطین اعلام  می داریم.

سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل ضمن تجلیل از مبارزات رهایی بخش مردم فلسطین، از عموم مردم مقاوم و حق طلب ایران و همه ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان دعوت می کند تا همچون سالهای گذشته در بزرگداشت روز جهانی قدس فعالانه مشارکت نمایند. و پرچم رژیم جعلی کودک کش وضد مسلمانان را به آتش بکشند.

انتهای پیام/ج