نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8244 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از مطالبات اصلی استان است/آغاز عملیات اجرایی تونل دوم حیران

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و تصویب و تخصیص بودجه‌های لازم مطالبه مجمع نمایندگان استان در سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل خواهد بود.

توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از مطالبات اصلی استان است/آغاز عملیات اجرایی تونل دوم حیران

به گزارش ابصارخبر، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در سطح کل استان و تصویب و تخصیص بودجه‌های لازم مطالبه مجمع نمایندگان در سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل خواهد بود.

وی افزود: راه آهن اردبیل - میانه، پروژه بسیار مهم و استراتژیک برای استان است و همت تمام استان بر این خواهد بود تا مشکلات و کمبودهای این پروژه مهم را در سریع‌ترین زمان مرتفع و به مرحله بهره‌برداری رساند؛ تخصیص کامل بودجه‌های مصوب از وزیر راه و شهرسازی نسبت به راه آهن اردبیل مطالبه ما در این سفر خواهد بود.

تعیین تکلیف عوارض خانه‌های خالی و اتمام مسکن مهر

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در ادامه با اشاره به لزوم تسریع روند توسعه جاده‌ها و بزرگراه‌های استان، تصریح داشت: باند دوم جاده اردبیل - سرچم، توسعه بزرگراه‌های استان در مناطق مختلف و راه‌های روستایی دیگر مسائل مورد اهمیت موجود در استان است که باید همزمان با دیگر پروژه‌ها روند توسعه و پیشرفت خود را طی نمایند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت نامناسب مسکن در کشور و استان نیز اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی مسائل مهم حوزه مسکن از جمله تعیین تکلیف عوارض خانه‌های خالی، اتمام مسکن مهر، طرح مسکن ملی و نظارت بر قیمت مسکن را به طور ویژه پیگیر هستیم و در سطح استان نیز اتمام مسکن مهر و طرح مسکن ملی را از وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهیم نمود.

آغاز عملیات اجرایی تونل دوم حیران در آینده نزدیک

نیکزاد از آغاز عملیات اجرایی تونل دوم حیران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر همواره نظاره‌گر ترافیک‌های سنگین در این مسیر بوده‌ایم که مشکلات بسیاری را برای مردم و مسافران به‌همراه داشته است.

وی افزود: بر اساس اقدامات انجام یافته عملیات اجرایی تونل دوم حیران با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد؛ همچنین در سفر وزیر موضوعات فرودگاه اردبیل را نیز به‌طور ویژه پیگیری خواهیم کرد.

 

 انتهای پیام/ج