نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8347 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰

در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس انجام گرفت؛

خلق اثر هنری از فرمانده جبهه مقاومت در اردبیل+عکس

ملکی از هنرمندان بسیجی اردبیل در آستانه چهلمین سال هفته دفاع مقدس اقدام به خلق آثار هنری با موضوع فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی کرد.

خلق اثر هنری از فرمانده جبهه مقاومت در اردبیل+عکس

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز رضا ملکی از هنرمندان بسیجی اردبیل در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس با حضور در دفتر سردار مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  ضمن ادای احترام به مقام شهدا، اثر هنری با موضوع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به نمایندگی از سبزپوشان حریم ولایت به این یادگار دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

رضا ملکی هنرمند بسیجی اردبیل در حاشیه این دیدار در گفتگو با سبلان ما از خلق اثار هنری از فرماندهان جبهه مقاومت در اردبیل خبرداد و گفت: این کار به صورت خودجوش و در آستانه چهلمین سال دفاع مفدس در حال انجام است.

وی ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: بعد از این دوران نیز پاسداران حریم ولایت با حضور خستگی ناپذیر خود در همه میادین و صحنه های انقلاب اسلامی افتخارآفرینی کردند بطوریکه فراتر از مرزهای کشور با حضور در سرزمین های اسلامی از عراق گرفته تا سوریه به دفاع از حرم اهل بیت (ع) در زمان یورش وحشی ترین گروه های تروریستی جهان یعنی داعش پرداختند و در این راه بهترین دارایی شان یعنی خون خود را تقدیم اسلام کردند. 

ملکی در ادامه سخنان خود به دوران 6سال فعالیت حرفه ای خود اشاره کرد و با بیان اینکه توفیق خدمت سربازی در منطقه عملیاتی طلائیه را داشته است، گفت: کسب معارف دفاع مقدس و درک عظمت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در آن دوران باعث شد تا با بضاعت کم هنری خود در راستای تجلیل از مقام شهدا که آرامش و امنیت کنونی خود را مدیون این عزیزان هستیم به خلق آثار هنری در رابطه با شهدا به ویژه مدافعان حرم بپردازم.

وی از احداث یادمان شهدای مدافع حرم در اردبیل خبرداد و گفت: قرار است اثار هنری با موضوع شهدای مدافع حرم در این یادمان نصب شود.

انتهای پیام/ج