نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8349 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

فرماندار پارس آباد:

مسیر توسعه پارس آباد هموارتر می شود

امامی فرماندار پارس آباد با بیان اینکه توسعه صنعت با تولید همگام نبوده است اظهار داشت: هنر مدیریت کار کردن و ورود به سختی ها و مشکلات است آمده ایم تا مسیر توسعه شهرستان پارس آباد را بهبود دهیم.

مسیر توسعه پارس آباد هموارتر می شود

 به گزارش ابصارخبر، ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد در نشستی با تعدادی از شهروندان و معتمدین و رؤسای ادارات شهرستان پارس آباد با بیان اینکه توسعه صنعت با تولید همگام نبوده است اظهار داشت: هنر مدیریت کار کردن و ورود به سختی ها و مشکلات است  آمده ایم تا مسیر توسعه شهرستان پارس آباد را بهبود دهیم.  

امامی فرماندار پارس آباد  گفت: باید از ظرفیت های منطقه بطور متوازن استفاده کرد و شاخص های توسعه را به تناسب ظرفیت های آن هدف گذاری کرد.

وی افزود: مسئول باید ریسک پذیر و دارای ایده و فکر باشد و درگیر مسائل روز مره نشده طرح های توسعه ای ارائه دهد.

امامی ادامه داد: ظرفیت های بزرگ شهرستان نیازمند توجه بیشتری است و زنجیره تولید و ارزش افزوده باید ایجاد شده و جهش تولید  واقعی را محقق نماییم.

فرماندار پارس آباد گفت: در مذاکره با نماینده محترم فقط خدمت به مردم و شایسته سالاری را تاکید کردند و خواستار پیگیری مطالبه به حق مردم بودند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم وقت ارزشمند نماینده مشغول مسائل کوچک باشد و باید همه تلاش نماییم و کمک کنیم تا نماینده محترم از ظرفیت ملی خود برای پیگیری مسائل و منافع کلان شهرستان بهره مند گردد.

خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/