نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8355 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴

امام جمعه موقت گرمی:

روز مباهله، روز عزت اسلام و مسلمانان است

امام جمعه موقت شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله در تاریخ اسلام، گفت: این روز حقانیت اسلام و اهل بیت پیامبر را بر همگان ثابت كرد.

روز مباهله، روز عزت اسلام و مسلمانان است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام مهدی ستوده امام جمعه موقت شهرستان  گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله در تاریخ اسلام، گفت: این روز حقانیت اسلام و اهل بیت پیامبر را بر همگان ثابت كرد.  

وی ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی اظهار داشت: روز مباهله، روز عزت اسلام و مسلمانان است و حقانیت اسلام و اهل بیت تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.  

 امام جمعه موقت شهرستان گرمی گفت: این روز سند قطعی دین حضرت محمد«ص» است چرا که در این روز پیامبر اسلام حقانیت دین مبین اسلام را اثبات کرد.

حجت الاسلام ستوده در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اهمیت خانواده و نقش آن در جامعه پرداخت و گفت: غرب و دشمنان اسلام، برای از هم پاشی خانواده و از بین بردن ارزش های جوامع اسلامی برنامه ریزی كرده اند و به عنوان یك مسلمان باید حواسمان به اتفاقاتی كه روی می دهد باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت:حواسمان به خانواده های معظم شهداء،جانبازان و آزادگان سرافراز باشد چرا که این انقلاب هرچه دارد به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ج