سرویس: سیاسی کد خبر: 8385 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹

بیانیه دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای اردبیل در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به شدّت محکوم کرده و اعلام داشت: اگرچه پاشیدن مشتی خاک، ذره ای از نورانیت خورشید نمی کاهد، لیکن قلوب عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از این هتاکی های بی شرمانه به درد آمده است و این جسارت نابخشودنی بی پاسخ نخواهند ماند.

بیانیه دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای اردبیل در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

به گزارش ابصارخبر، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

متن بیانیه :

باسمه تعالی

پس از گذشت باعزّت چندین قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله باردیگر تفرقه افکنان مدرنیته ازفرانسه، به اقدامی نکبت انگیز بار و گستاخانه دست زدند که موجب هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام و حبیب الله گردید.

بدانیم، به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهیدان و حرکت عظیم جهان اسلام به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی؛ صدای خُرد شدن استخوان های شیطان بزرگ و اذنابان آنها را در زیر سایه ولایت و امامت خواهیم شنید و هتاکان حریم الهی جز رو سیاهی و ندامت بهره ای نخواهند برد و جز شکست چیزی نصیبشان نخواهد گردید.

اینان که یک روز با کاریکاتور، یک روز با قرآن سوزی، یک روز با ترانه خوانی، یک روز با فیلم موهن و امروز با نشریه کینه خود را نسبت به اسلام بروز میدهند و آب به هاون آمریکا و اسرائیل می ریزند همان جنود شیطانند که هدفی جز از بین بردن اخلاق و دین و عدالت در جامعه بشری نداشته و راه پیشینیان فاسد خود را می پویند.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل این عمل قبیح  را به شدّت محکوم کرده و اعلام میدارد: اگرچه پاشیدن مشتی خاک، ذره ای از نورانیت خورشید نمیکاهد، لیکن قلوب عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از این هتاکی های بی شرمانه به درد آمده است و این جسارت نابخشودنی بی پاسخ نخواهند ماند.

انتهای پیام/ج