سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8408 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸

امام جمعه شهرستان نیر:

سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو به کشور است/ دولت نوسان ساعتی قیمت ها سریعا کنترل کند

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه دشمنان در عرصه جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تهدید نتوانستند به اهداف خود برسند ، گفت: دشمنان اسلام امروز در صدد هستند تا با راه اندازی جنگ نرم همچون برجام و سند ۲۰۳۰ به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو به کشور است/ دولت نوسان ساعتی قیمت ها سریعا کنترل کند

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد از عملکرد مسئولین در عدم کنترل قیمت ها گفت: شایسته است دولتمردان در فرصت اندک خود با حمایت از تولید کننده ها و سرمایه گذاران، بخشی از سستی خود در گذشته را جبران کنند.

حجت الاسلام نعمتی در ابتدای خطبه های نماز جمعه، اهمیت و ضرورت تقوا در زندگی انسان ها را یادآور شد و گفت: انسان با تقوا نیکی های دنیا و آخرت را با هم می خواهد همانطوریکه حکومت اسلامی نیز به دنبال تامین سعادت دنیا و آخرت مردم است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات برجای مانده از ائمه معصومین(ع) در خصوص اهمیت دستیابی به علم و فناوری اشاره کرد و گفت: جوان ها، متخصصین، دانشجویان و نخبگان ما در بدست اوردن علم و تکنولوژی روز باید بیش از پیش تلاش کنند چراکه بر طبق مفاهیم قرآن کریم اگر دشمن توانست توسط علم و فناوری به قدرت دست پیدا کند ما نیز باید همپای آنها بتوانیم به آن فناوری دست پیدا کنیم و حتی در این زمینه از آنها نیز پیشرفته تر باشیم و از همین رو است که دست یابی به فناوری هسته‌ای و موشکی حق مسلم ما است.

امام جمعه شهرستان نیر، سوء استفاده مفسدان از علم و تکنولوژی را یادآور شد و گفت: طبق آموزه های اسلامی دستیابی ما به فناوری های روز با هدف صلح آمیز است در حالیکه دشمنان از آن تکنولوژی برای ترویج قدرت خود و گسترش ظلم و فساد در جهان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه قرآن از مسلمانان می خواهد در جنگ ها سست نشوند و از تهدیدات و تحریم ها نیز نهراسند اظهار داشت: طبق فرموده خداوند متعال، طرفداران حق، بزرگ هستند و خداوند متعال بزرگی انها را وعده داده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان نیز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان و کفار انسانهای وارونه و ضعیفی هستند که تنها ابزارشان برای تسلط در جهان استفاده از زور و تهدید است، گفت: هم اکنون این شکنجه گران جهانی و جنایتکاران غربی به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی راه خود را درست شناخته و روی پای خود محکم ایستاده و جز خداوند متعال از هیج قدرتی نمی ترسد.

وی به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه ملت ایران و انسانهای آزادیخواه دنیا با تبعیت از ولی امر مسلمین در برابر کفار ایستادند تا این انقلاب با عبور از مرز 40 سالگی، علاوه بر طی پله های پیشرفت به الگوی مستضعفین جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از انقلاب اسلامی تاکنون هرچه در توان داشتند به کار بستند تا انقلاب اسلامی را مستأصل کرده و با شکست  مواجه کنند گفت: مردم ما برای دستیابی به استقلال، عزت، شرافت و کرامت در عرصه جهانی انقلاب کردند و متحمل جنگ شدند، تا بتوانند عزت اسلام و مسلمین را حفظ کنند بنابراین این ملت شکست ناپذیر است.

وی انواع دسیسه ها و توطئه های دشمنان را یادآور شد و گفت: دشمن در عرصه جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تهدید موفق نشد کاری از پیش ببرد و امروز در صدد است تا با راه اندازی جنگ نرم همچون برجام و سند ۲۰۳۰ به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد تا شاید بتواند از طریق نفوذ و تربیت سرباز و رعیت در داخل کشور به اهداف شوم خود برسد که در این زمینه نیز لازم است مردم همچون گذشته با بصیرت بالای خود ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، اجازه خطا و اشتباه به مسئولین کشور به خصوص دولتمردان را ندهند.

سازمان ملل حق ندارد برای دیگر کشورها، منظومه تولید کند

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه  ملت ایران برای دفاع از استقلال خود، خون داده است، گفت: امروز سازمان ملل حق ندارد برای دیگر کشورها، منظومه تولید کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، دستگاه مولد کشور است که از جمله مهمترین مسائل برای کشور ما محسوب می شود گفت: دشمنان اسلام امروز درصدد هستند تا با نفوذ در سیستم تعلیم و تربیت کشور ما برای خود سرباز و رعیت تربیت کنند تا با استعماری فرانو به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازند.

سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو به کشور است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر آخرین هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در مورد سند 2030 را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو به شاخص‌ ها و هویت انقلاب اسلامی است گفت: اصلی ترین و عمیق ترین لایه استقلال، استقلال فرهنگی و علمی است که سند ۲۰۳۰ همین نقطه را مورد هدف قرار داده است بنابراین ملت ایران باید با هوشباری کامل با این موضوع برخورد کند.

وی با بیان این سرزمین، جمهوری اسلامی است، گفت: ملت بزرگ و فهیم ما با بهره مندی از تعالیم اسلام برابر همه توطئه های دشمنان خواهند ایستاد چراکه ما ملت امام حسینیم و ملت فرزند امیرالمومنین(ع) دارای اسناد بالادستی است که فراتر از همه اسناد به دنبال تامین سعادت مردم است به همین دلیل دشمنان هیچ وقت قادر نخواهند بود سخاوت، شجاعت ،کرامت و شهادت را از ما بگیرند.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به کلیدواژه های دشمن برای سال پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا برای یک سال آینده از کلیدواژه های امنیت، سلامت، معیشت و وحدت برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کند به همین دلیل اعضای قوای سه گانه باید تمام حواس خود را برای خدمتگزاری به ملت عظیم ایران جزم کرده و با سرمایه‌گذاری روی این کلیدواژه ها نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

دولت سریعا نوسان ساعتی قیمت ها در بازار را کنترل کند

امام جمعه شهرستان نیر، نوسان بازار را یادآور شد و گفت: روزانه ۴ بار قیمت ها بالا و پاین می شود و این موضوع باید در سریع ترین زمان ممکن باید مورد رسیدگی و کنترل شود چراکه این موضوع دست آمریکا نیست و این مسئولان هستند که می توانند با نظارت و کنترل بیشتر علاوه بر قطع دستان طمع، باکنترل بازار اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

 وی با بیان اینکه صندلی مسئولین در کشور ما حاصل خون جوانان مردم است، گفت: مسئولین باید با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران قدردانی خود را از ملت ایران عملا نشان دهند.

شیوخ خیانتکار عرب به رژیم کودک کش صهیونیستی تنفس مصنوعی دادند

حجت الاسلام نعمتی در بخش پایانی سخنان خود به عادی سازی روابط شیوخ عرب با رژیم کودک کش  و غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: این عادی سازی روابط شیوخ عرب با رژیم کودک کش در واقع دادن فرصت تنفس مصنوعی به  این رژیم در حال فروپاشی است که بزودی جبهه مقاومت در کنار بیداری مسلمین در جهان، آرزوهای ظالمانه این رژیم کودکش را با خاک یکسان خواهد کرد.

ثمره حماسه شام، پیروزی مسلمانان در جنگ اراده ها است

 وی به اول صفر سالروز ورود اهل بیت امام حسین(ع) به شام را یادآور شد و گفت: در اول صفر حماسه شام ، پیروزی حق بر باطل  در جنگ روایت ها را رقم زد که این خود مهمترین عامل استمرار منطق عاشورا است تا امروز ثمره پیروزی حماسه شام در جنگ اراده ها نمایان تر شود.

انتهای پیام/ج