نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8457 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲

رئیس اولین هایش ملی اربعین حسینی خبرداد:

ارسال 100 مقاله تخصصی به اولین همایش ملی اربعین حسینی/ خادمین اربعین حسینی تجلیل می شوند

حجت الاسلام حسنی رئیس اولین همایش ملی اربعین حسینی از دریافت 100 مقاله علمی و تخصصی در این همایش خبرداد و گفت: فعالان و خادمین اربعین حسینی نیز در این مراسم تجلیل خواهند شد.

ارسال 100 مقاله تخصصی به اولین همایش ملی اربعین حسینی/ خادمین اربعین حسینی تجلیل می شوند

حجت الاسلام عبداله حسنی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، بع تشریح جزئیات برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در اردبیل پرداخت و گفت: این همایش ملی 15 مهرماه بصورت حضوری و مجازی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در اولین همایش ملی 100 اثر علمی و پژوهشی فاخر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: اولین همایش ملی اربعین حسینی در راستای اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی با حضور اساتید برجسته کشوری در اردبیل برگزار می شود.

رئیس اولین همایش ملی اربعین حسینی به سخنرانان این مراسم نیز اشاره کرد و گفت: آیت الله دکتر سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، حجت الاسلام دکتر حبیب اله بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت الاسلام دکتر شمس اله مریچی رئیس دانشگاه باقرالعلوم سخنرانان این همایش ملی هستند.

حجت الاسلام حسنی به برنامه های جانبی این همایش ملی نیز اشاره کرد و گفت: ارائه مقالات برتر، پخش نماهنگ ویژه اربعین حسینی و تجلیل از فعالان و خادمین اربعین حسینی اردبیل از جمله برنامه های این همایش در اردبیل است.

وی گفت: در اولین همایش ملی اربعین حسینی، از خانواده محمدباقر منصوری مداح فقید و جوان انقلابی اردبیل که لحاظ عمر خود را به خدمتگذاری در دستگاه امام حسین(ع) سپری کرد تجلیل خواهد شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به همکاری سازمان ها، ارگان ها و نهادهای انقلابی در برگزاری این همایش ملی نیز اشاره کرد و گفت: لنیاد بین المللی اربعین، سپاه حضرت عباس(ع)، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، صدا و سیمای اردبیل، شهرداری اردبیل، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی،حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، استانداری اردبیل، جامعه المصطفی العالمیه، موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) از جمله مراکزی هستند که ما را در برگزاری این همایش ملی یاری کردند.

وی گفت: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر توزیع یک کتاب فاخر در موضوع اربعین حسینی به حاضرین در همایش از یک شاعر حسینی اردبیل، یک مدافع حرم و خانواده شهید مدافع سلامت نیز تجلیل خواهد شد.

اولین همایش ملی اربعین حسینی ساعت 9 صبح روز سه شنبه 15 مهرماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

انتهای پیام/ج