نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8530 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱

بیانیه دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های اردبیل در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

در این بیانیه امده است: فشاری که فرانسه و اروپا و هم پیمانانشان بر مسلمانان کشور خود وارد میکنند ناشی از روند پرشتاب اسلام گرایی در سراسر جهان است.

بیانیه دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های اردبیل در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

به گزارش ابصارخبر، دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

در روز های اخیر شاهد توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی نخست وزیر دولت فرانسه و حمایت رئیس جمهور ملحد و جاهل این کشور  هستیم که این کار باعث شد که ماهیت اصلی و دورنی خود را بر تمام مسلمانان جهان اثبات کنند.

عناصر تند رو و وابسته به جریان های ضد دینی و اسلامی در کشور های اروپایی برای ایجاد اسلام هراسی و اسلام ستیزی به بهانه های مختلف به تخریب و توهین به اسلام و مقدسات مسلمانان می پردازند.

این توهین و تخریب نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و اروپا و سایر نقاط دنیا نمیشود بلکه باعث اتحاد و انسجام و یکپارچگی بیشتر جهان اسلام علیه تمامیت کفر و شرک نفاق خواهد بود.

فشاری که فرانسه و اروپا و هم پیمانانشان بر مسلمانان کشور خود وارد میکنند ناشی از روند پرشتاب اسلام گرایی در سراسر جهان است

دشمنان قطعا در تلاش هستند با انجام چنین موارد غیر اخلاقی غیر انسانی چهره غیر حقیقی از اسلام واقعی را به جهانیان نشان دهند امروزه به برکت مقاومت اسلامی و دستاورد های جبهه مقاومت شاهد آن هستیم اسلام ستیزی و اسلام هراسی روندش در دنیا کند شده است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل همراه با آحاد مسلمانان جهان اقدام شنیع سران کشور فرانسه و نخست وزیر آن کشور را شدیدا محکوم میکند و هرگز این دشمنی ها را فراموش نخواهد کرد. و هرگز اجازه نخواهند داد جریان های باطل اسلام ستیزی جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند.

 

جامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی

جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اردبیل

جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ادبیل

 

انتهای پیام/ج