سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8584 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج

استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد.

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه اعلام کرد:استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد و اعمال تحریم های فلج کننده علیه کشورمان در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها، گواه روشن این مدعاست و نتیجه هرگونه خوشبینی و اعتماد به شیطان بزرگ، خواری، ذلت و اضمحلال تدریجی خواهد بود.

متن بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:

در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی ره شجره طیبه بسیج بنیانگذاری شد تا تمام دلسوزان و مشتاقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ دستاوردها و آرمان های والای انقلاب اسلامی، به عضویت این مجموعه مقدس و به پاسداری از انقلاب و ارزش های اصیل آن مبادرت ورزند.

در شرایطی که مدت زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپری نشده بود، امام خمینی ره با تیز هوشی و درایت بی بدیل خویش و به منظور سامان دادن به نیروهای داوطلب مردمی که آمادگی خود را برای خدمت بی مزد و منت به نظام و انقلاب اعلام کرده بودند، سازمان بسیج مستضعفین را تاسیس کردند.

بدون تردید در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهدیدات، تحریم ها و نفوذ جریان های برانداز و معاند قرار گرفته است، بسیجیان مخلص و بی ادعا با تاسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با حفظ آمادگی و اتحاد و انسجام، آماده جانفشانی در راه صیانت و دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ باید اذعان کرد که مجموعه بسیج ظرفیت بالقوه ای جهت رشد و تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور ایجاد کرده است و می توان با مدیریت صحیح و هدایت هدفمند، از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و گام های بلندی برای عمران و آبادانی و خدمت رسانی در عرصه های مختلف برداشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن تبریک هفته مبارک بسیج بر آحاد بسیجیان سلحشور در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام خمینی ره و امام خامنه ای مد ظله العالی و گرامیداشت یاد وخاطره سردار مقاومت_ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی_  موارد ذیل را خاطر نشان می سازد.

۱-در شرایط حساس کنونی که از یک سو ویروس منحوس کرونا زندگی مردم را در اقصی نقاط جهان تحت شعاع قرار داده و روزانه هزاران نفر را به کام مرگ می کشاند و از سوی دیگر مشکلات عدیده اقتصادی نظیر گرانی های افسار گسیخته، بیکاری و ....بر زندگی مردم کشور سایه انداخته؛ باید از ظرفیت بی بدیل بسیجیان به ویژه گروه های جهادی و .... در راستای مدیریت بهینه و بهبود وضع موجود نهایت بهره را برد.

۲- بسیجیان به عنوان اقشار مورد اعتماد و امتحان پس داده که همواره آماده خدمت رسانی و نقش آفرینی موثر در بخش های مختلف هستند و با تشکیل هسته های مسئله محور، این امر مهم را اثبات کرده اند، باید بیش از پیش در عرصه های تاثیر گذار و مهم و اساسی به کار گرفته شوند.

۳-امنیت بی بدیل و ثبات و آرامش کنونی کشور مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های بسیجیان بی ادعا و مخلصی است که با لبیک به فرامین رهبر خود، به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کردند و ما باید ادامه دهنده راه شهدای گلگون کفن و پاسدار خون آنها باشیم.

۴-استکبار ستیزی و مقابله با آمریکای جنایتکار و عهد شکن و عدم اعتماد به وعده های پوشالین آن به عنوان راهبرد دائمی و غیر قابل تغییر بسیجیان مومن و انقلابی بوده و با تغییر هیئت حاکمه در این کشور هیچگونه تغییری در سیاست های خصمانه آن علیه ملت و دولت ایران ایجاد نخواهد شد و اعمال تحریم های فلج کننده علیه کشورمان در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها، گواه روشن این مدعاست و نتیجه هرگونه خوشبینی و اعتماد به شیطان بزرگ، خواری، ذلت و اضمحلال تدریجی خواهد بود.

۵-حفظ اتحاد و انسجام و روابط دوستانه میان سران قوا و احزاب و گروه های سیاسی مختلف در کشور و تبعیت از فرامین مقام‌معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد و از  هرگونه اختلاف و دو دستگی و تنش که موجبات خوشنودی دشمنان را فراهم می سازد، به شدت اجتناب گردد و دولت محترم نیز باید در ماه های پایانی فعالیت خود، تمام هم و غم خود را به منظور بهبود وضعیت کشور به ویژه در حوزه اقتصادی معطوف ساخته و از پرداختن به مسائل حاشیه ای و ... خودداری نماید.

۶- در آستانه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمریکای جنایتکار باید منتظر انتقام اصلی رزمندگان سلحشور جمهوری اسلامی ایران باشد و بداند به برکت خون پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، بساط هژمونی و سیطره آمریکا در جهان برچیده خواهد شد و روز به روز بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزوده شده و جریان مقاومت با صلابت تر از گذشته به تعقیب و مجازات متجاوزان و مستکبران خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ج