نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8615 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

در جلسه قرارگاه احمدی روشن شهرستان گرمی مطرح شد؛

اولویت هسته های تخصصی دانشجویی، مسائل درون دانشگاهی است

فرماندار گرمی با بیان اینکه قرارگاه احمدی روشن بدون ارتباط با جامعه دانشگاهی و وجود هسته های توانمند دانشجویی پیشرفتی نخواهد داشت، تصریح کرد: اولویت کار هسته های تخصصی دانشجویی حل مسائل درون دانشگاهی است.

اولویت هسته های تخصصی دانشجویی، مسائل درون دانشگاهی است

به گزارش ابصارخبر، علی بهشتی فرماندار شهرستان گرمی در نخستین جلسه قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان گرمی به وظیفه جامعه دانشجویی و دانشگاهی در گفتمان سازی و جهت دهی برای رسیدن به وضعیتی مطلوب در پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید تمرکز و توجه بر تشکیل هسته هایی تخصصی و مطالبه گر از دل دانشگاه ها باشیم.

وی افزود: درگیری دانشگاه با مسائل بومی شهرستان یک راه میان بر است چراکه پذیرش نظر و بیان دانشگاه به خاطر اینکه کار کارشناسی شده انجام میدهد، پذیرش بیشتری در بین مسئولین و جامعه عمومی خواهد داشت.

فرماندار گرمی  با تاکید بر استعداد و ظرفیت های طبیعی، در زمینه های مختلف، گفت: باید این استعدادها و ظرفیت ها شناسایی شود و با ارائه راهکارهای کارشناسی شده و علمی، جامعه و مسئولان مربوطه در جهت بهره برداری از آنها سوق داده شوند و این از وظایف جامعه دانشگاهی است.

 بهشتی به وجود اساتید، دانشجویان و مسئولان بانک ها و ادارات توانمند در زمینه های مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت:  این افراد باید شناسایی شوند و از استعداد و توان آنها برای پیشرفت شهرستان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استفاده شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه احمدی روشن بدون ارتباط با جامعه دانشگاهی و وجود هسته های توانمند دانشجویی پیشرفتی نخواهد داشت، تصریح کرد: اولویت کار، باید تشکیل هسته های تخصصی در درون دانشگاه ها باشد.

فرماندار گرمی با بیان اینکه بومی سازی سیاست های کلان اشتغال و آسیبهای اجتماعی و گفتمان سازی جهت ترویج  این مهم از مهمترین کارها است ، گفت: دانشجویان سهم خاص و ویژه ای در تحقق آن دارند.

مسئولین بسیج دانشجوئی و دبیر قرارگاه  احمدی روشن شهرستان گرمی نیز ضمن ارائه مطالباتی شهرستانی و مطالبات دانشجوئی  به بیان ضعف ها و راهکارهای موجود جهت تقویت این قرارگاه پرداخته و پیشنهادهای خود جهت حل مشکلات شهرستانی ارائه کردند.

گفتنی است این نشست همزمان با روز دانشجو در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

انتهای پیام/ج