نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8621 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری اردبیل خبرداد؛

مستند سردار دلها در اردبیل تولید می شود

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری اردبیل از آغاز تولید مستند سردار دلها به مناسبت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در این مستند ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار از جمله روحیه جهادی، استکبار ستیزی، ایثار و شهادت و ولایتمداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مستند سردار دلها در اردبیل تولید می شود

به گزارش ابصارخبر، سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری  حوزه هنری استان اردبیل از آغاز تولید مستند سردار دلها به مناسبت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت:  در این مستند از طریق گفتگو و مصاحبه با همرزمان و نزدیکان سردار سلیمانی ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار از جمله روحیه جهادی، استکبار ستیزی، ایثار و شهادت و ولایتمداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی  افزود: سردار سلیمانی در واقع یک مکتب فکری و عملی بود که باید شاخصه ها و مؤلفه های این مکتب احصاء شده و به عنوان یک مکتب راهگشا و الگویی درجهت افزایش روحیه جهادی در جهت رفع مشکلات و موانع پیشرفت امروزه کشور در اختیار نسل جدید قرار گیرد.

اسحاقی با بیان اینکه این مستند با مشارکت حوزه هنری و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حال تولید است، گفت:  علی ملکی آقاباقر بعنوان کارگردان، علیرضا نادری مشاور کارگردان، بهزاد فرزانه وش تصویربردار، کاظم قلیزاده صدابردار و فردین خدنگی به عنوان  طراح صحنه از عوامل تولید  مستند سردار دل ها هستند.

اسحاقی در پایان گفت: مستند سردار دلها برای ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حال تولید استو از طریق شبکه های استانی و فضای مجازی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ج