سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8694 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

فعالیت های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

فعالیت های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی است

به گزارش ابصارخبر، سردار فرهنگ مستعد حصاری در جلسه هماهنگی برنامه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحی،مسئولین و مدیران بسبج سازندگی استان اردبیل برگزار شد،اظهار کرد:تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید همگان برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم‌.

وی بیان کرد:فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار  استان اردبیل نیز در راستای تحقق عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است‌.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:بسیج و سپاه در کنار انجام ماموریت های مختلف، مردم یاری و مردم داری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و در شرایط سخت و بحرانی همراهی با مردم و خدمت صادقانه به ولی نعمتان را به نمایش گذاشته است‌.

وی افزود:از تمام توان و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت برنامه ریزی شده برای پیشبرد برنامه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی استفاده شود.

مستعدحصاری با اشاره به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی،گفت: مشارکت و همراهی مردم روستا در پروژه های محرومیت زدایی مهم و حائز اهمیت است که باعث نشر و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و تلاش مردم برای عمران و آبادانی در مناطق محروم روستایی می شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:توسعه کمی و کیفی صندوق های قرض الحسنه مردم یاری بسیج در مناطق مختلف استان،با هدف اشتغال زایی در استان در حال اجراست که در این راستا تاکنون اقدامات موثری در استان صورت گرفته است.

مستعد حصاری بیان کرد:در مسیر خدمت به ولی نعمتان باید سختی ها را تحمل کرد چرا که خدمت به مردم توفیق و فرصت ارزشمندی برای همه فرماندهان و مسئولان در بسیج و سپاه است.

وی با اشاره به روحیه جهادی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس،افزود:رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس،با  توکل به خداوند و با تاسی از شهدای کربلا و با روحیه جهادی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز وظیفه همه مسئولان و مدیران است که در جنگ اقتصادی و فرهنگی با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

 

انتهای پیام/ج